Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Classic Kit repülőgép A07115 - Junkers JU87B-2/R-2 (1:48)

CF_30-A07115
5055286643767
Modell repülőgépek összeragasztásáhozVíce informací
20 340,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Raktáron

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

Repülőgépmodell összeragasztásához. Méret: 1:48; 22,9 cm. 158 darab összeragasztandó.

Információk az eredetiről:
Bár a Ju87B Stukát általában a II. világháború elején a Wehrmacht rettegett villámháborútámadásaival hozzák összefüggésbe, ez egy nagyon hatékony tengeri bombázó is volt. Precíziós zuhanóbombázó támadásokat tudott végrehajtani bármely szövetséges hajó ellen, és jelentős veszteségeket okozott a Csatornában, Észak-Afrikában és a Földközi-tengeren állomásozó flottáknak. Amellett, hogy a háború során a Luftwaffe erőinek szerves részét képezte, Olaszország, Románia, Bulgária és Magyarország légierejében is szolgált.
A Stuka zuhanórepülős támadásai olyan igényesek voltak, hogy számos automatikus mechanizmust és funkciót kellett bevonni ezekbe a manőverekbe. Körülbelül 4,5 km-es magasságban a pilóta a pilótafülke padlójában elhelyezett céltávcső segítségével határozta meg a célpont helyét. Miután a pilóta megkezdte a süllyedést, a repülőgép motorját és légcsavarjait automatikusan vezérelték, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsa a merülés során. Az automatikus magassági kormány később "faroknehézzé" tette a gépet. A pilóta hátrafelé mozgatta a botkormányt, korlátozva az irányítókés "bukfencét", és gyorsan elindított egy precíz műveletsort, amely helyes végrehajtás esetén biztosította, hogy az elengedett töltet pontosan eltalálja a kívánt célt. Villámgyorsan beállította a szárnyszárnyakat, lazított a gázpedálon, és becsukta a hűtőszárnyakat. A repülőgép automatikusan 180 fokos zuhanórepülésben ereszkedett, miközben a légfékek automatikusan működésbe léptek, hogy a süllyedés sebességét állandó 580 km/h-ra korlátozzák. Ezen a ponton már nem volt visszaút - a támadási szekvencia elindult.
A pilóta testére nehezedő nyomás természetesen egyre nőtt, de még mindig bőven volt tennivalója. A pilótafülke ablakának oldalán lévő piros vonalak sorozatával követhette a süllyedés szögét, és összehasonlíthatta a látóhatárral - amikor 60, 75 vagy 80 fokos süllyedésben támadott. Ezután, mielőtt a fő nehézbombát kilőtte volna, a fix célkeresztben előre nézett, hogy összehangolja a támadás irányát - a kioldáshoz szükséges optimális magasságot a magasságmérő villogó fénye jelezte a pilótának. A bombát egy nagy U alakú tartószerkezetre szerelték, amely a kioldáskor lefelé lendült, így a lőszer biztonságosan kikerült a nagy légcsavar hatósugarából, és egyenesen a célpontra irányult. Mindezen akció közben a pilóta még többször is megnyugtatásul a szárnyak tetejéből kiálló piros csapokra pillantott, amelyek arról tájékoztatták, hogy az automatikus áteséskompenzáló rendszer aktív, arra az esetre, ha a túlterhelés miatt elveszítené az eszméletét. Mindez néhány hektikus másodperc alatt történt!
Amint a bombák eltávolodtak a repülőgéptől, maga a gép indított el egy műveletsort a zuhanás kompenzálására. Ekkor volt a legénység a legnagyobb terhelésnek kitéve, a túlterhelés általában több mint hatszorosan meghaladta a gravitációs erőt, ami legalábbis vizuális károsodáshoz vezethetett volna. Amikor a repülőgép kiegyenlítődött és orra a horizont fölé ért, a fékszárnyak automatikusan becsukódtak, a gázpedál kinyílt és a légcsavar emelkedésre állt - a pilótának ezután gyorsan kézzel kellett kinyitnia a hűtőkarokat, hogy megakadályozza a motor túlmelegedését és átvegye a repülőgép irányítását. Ez volt az a pillanat, amikor a legsebezhetőbb volt, mivel alacsonyan, viszonylag kis sebességgel és ellenséges területen repült. Ráadásul a pilóta hátsó tüzérsége még mindig eszméletlen lehetett, és még ő maga is érezhetett egy kis ájulást, ugyanakkor a közelben lévő minden légvédelmi ágyú, puska és ellenséges repülőgép minden oldalról tüzelhetett rájuk.

Színösszeállítás (Szükséges színek):
Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 3, Görögország, 1941 tavasza - 111, 26, 33, 53, 56, 60, 62, 65, 85, 103, 240, 241, 242
B - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2nd/Sturzkampfgeschwader 2 - 111, 26, 33, 34, 53, 56, 60, 62, 65, 103, 240, 241, 242, 249

Modell részletek:
Méretarány: 1:48
Alkatrészek száma: 158
Hossz: 22,9 mm
Szárnyfesztávolság: 28,8 mm

Súly: 3 Karosszéria Repülő órák: 3

8 éves kortól ajánlott.

Figyelmeztetés. A termék apró alkatrészeket tartalmaz. 3 ÉV ALATTI GYERMEKEK SZÁMÁRA NEM ALKALMAS!

AIRFIX
CF_30-A07115
5 Elemek

Adatlap

Plastové
Ano

Megadott referenciák

ean13
5055286643767
Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.