Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Ultimate Engine MXR v.2 kerámia motor + Airmax légszűrő

PE_MX-UR3401-MR2
8435127324319
Verseny 3.5-ös belső égésű motor és légszűrő szett.Více informací
213 655,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Készleten

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

Ultimate MXR v2 Ceramic 3 Transfer .21 versenymotor Ultimate Airmax szűrővel. MXR elődjéhez hasonlóan ezt a motort is a tekintélyes japán OS Engines márka gyártja, és szintén a Speed B21 motorjukon alapul, négyzetes lökettel (1:1 furat-löket arány).

Az MXR motorban már meglévő módosítások, mint például a főtengely, a hátlap, a módosított ház és az innovatív FlowMax 6 és 6,5 mm-es Venturi (diffúzor betét) mellett a v2 verzió módosított forgattyúházzal is rendelkezik. Mindezeket a változtatásokat a teljesítmény növelése, pontosabban a nagyobb teljesítmény elérése érdekében hajtották végre az üzemanyag-fogyasztás növelése nélkül.

Ennél a motornál igazán jó teljesítménytartományt kapsz, sok hasznosítható teljesítménnyel. Sima alsó menettel rendelkezik, ami jól működik egyenetlen pályán, a középső fordulatszám-tartományban pedig rengeteg ütős és érzékeny a motor. Ez az egyik legjobb alapjárati motor, amit a piacon találsz.

Hűtőfej
Az MXR v2 modell ugyanazzal a hűtőfejjel van felszerelve, mint elődei (MXS, MTS, MXR). Nagyon alacsony a súlypontja, és úgy tervezték, hogy a levegő áramlásának nagy részét közvetlenül az izzítógyertyára irányítsa. Az izzítógyertya hűtésével stabilabb porlasztást és alapjáratot érünk el.

Karburátor
Az MXR v2 ismét egy 21 J3 karburátorral rendelkezik. Az eredeti OS karburátorral ellentétben a nagy sebességű tűtartót áttervezték a karburátorba áramló üzemanyag jobb hűtése érdekében, csökkentve a karburátor hőmérsékletét, és ennek következtében stabilabbá téve azt, nagyszerű alapjárati stabilitással, jobb üzemanyag-fogyasztással és általános motorteljesítménnyel.

A karburátorhoz egy Ultimate Racing karburátor gumiharang gyűrű tartozik. Ezt a gyűrűt úgy tervezték, hogy garantálja a karburátor lehető legjobb tömítését.

Ezenkívül a karburátor csúszka gömbcsuklóját is módosították, két ütközővel egy helyett. Ennek az új, módosított kialakításnak köszönhetően a gömbcsukló szöge könnyen beállítható a motor szétszerelése nélkül. Ez a karburátor nagyobb hangolási pontosságot kínál, ami nagyon érdekes előny a tapasztalt vezetők számára.

Hátsó fedél
Az MXR modellhez hasonlóan a hátsó burkolatot is módosították. CNC marással készül svájci 7075-T6 alumíniumból. A marás célja a gázok dugattyúhoz való áramlásának javítása, valamint a motor hatékonyságának és teljesítményének növelése.

Kialakításának köszönhetően a fedél eltávolítható a hajtórúd sérülése nélkül, még alsó helyzetben (PMI). Az oldalsó hornyok lehetővé teszik a sapka egyszerű eltávolítását anélkül, hogy bármilyen olyan szerszámot kellene használni, amely károsíthatná azt.

Főtengely
A főtengely DLC kezeléssel és 2 volfrám súllyal rendelkezik, amelyek növelik a forgás tehetetlenségét és javítják az érzetet a középső fordulatszámokon.

Csapágyak
Hátul egy eredeti OS kerámia csapággyal, elöl pedig egy Ultimate Racing dupla tömítésű acélcsapággyal rendelkezik.

Diffúzor betét (Venturi)
Az MXR v2 modell két diffúzor betéttel (Venturi), 6 és 6,5 mm-es Ultimate Racing FLOWMAX-szal rendelkezik. Az innovatív kialakításnak köszönhetően, amely hosszabb, mint a standard OS betét, és szélesebb az aljánál, biztosítja, hogy a betét alsó része és a karburátor pontosan azonos átmérőjű legyen. Ez az új geometria javítja a dinamikát és további teljesítményt biztosít, amely lehetővé teszi kisebb betétek használatát a teljesítmény csökkentése nélkül, és ennek eredményeként csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.

A fej és a dugattyú belső bélése
A nagyszerű MXS alapokra építve a tetőkárpitot módosították, hogy a légcsatornákat úgy módosítsák, hogy a szívó- és kipufogógáz időzítése nagyobb teljesítmény érdekében módosítható legyen. anélkül, hogy növelné az üzemanyag-fogyasztást.

A 3 szívó- és 1 kipufogócsatornával ellátott betét alacsony üzemanyag-fogyasztást garantál nagyon magas, de sima és lineáris teljesítmény mellett.

Mind a betét, mind a dugattyú nagy szilárdságú alumíniumból készült, ami növeli az ellenállásukat.

Forgattyúház
Ez a motor új forgattyúházzal rendelkezik, amely javítja a belső üzemanyag-áramlást a nagyobb teljesítmény érdekében.

Airmax légszűrő
Az AIRMAX koncepció lényege, hogy maximális légáramlást érjen el a karburátor felé, miközben tiszteletben tartja a szűrő külső méreteit, hogy a legtöbb 1/8-os terepjáróval és karosszériával kompatibilis maradjon. Ezt egy rövid, öntött gumi csatlakozócsővel érik el, amely nagy átmérőjű, felgyorsítja a légáramlást, valamint egy nagyobb felületű belső szűrőszerkezettel, amely nem veszélyezteti a motor védelmét. Az eredmény a motor teljesítményének észrevehető növekedése.

A gumi összekötő cső rendkívül tartós, hogy megakadályozza a nem kívánt sérüléseket.

A szűrő előre kenett, egyrétegű habbal van ellátva, és egy jelölt lyukakkal ellátott szűrőfedéllel rendelkezik, amely esős napokon is használható.

A csomag 2 állítható műanyag tartót tartalmaz, amelyek különböző modellekbe való felszerelésre alkalmasak. Az egyik a rögzítéshez felülre vagy alulra használható. A második közelebb vagy távolabb, vízszintes helyzetben van. Mindkét tartó állítható furatokkal rendelkezik, amelyek némi szabadságot biztosítanak a könnyű felszereléshez.

A csomag 4 csavart és 2 műanyag szalagot tartalmaz a szűrő és a tartók teljes összeszereléséhez.

MŰSZAKI ADATOK

  • Térfogat: 3,49 cm3
  • Kimenő teljesítmény: 2,61 LE 34 000 fordulat/percnél.
  • Gyakorlati fordulatszámtartomány: 4000 - 42 000 ford/perc
  • Furat x löket: 16,40 x 16,40 mm
  • Belső fejbetét: 3 + 1 csatorna
  • Hátsó golyóscsapágy: kerámia
  • Első golyóscsapágy: acél
  • Főtengely: 14 mm
  • Karburátor: 21 J3
  • Izzítógyertya: P3 Turbó
  • Kipufogó: hátsó
  • Ajánlott üzemanyag: Nitrolux Energy3 16%-25%

PE_MX-UR3401-MR2
1 Elem

Megadott referenciák

ean13
8435127324319

Kiegészítők

Belső égésű motorok
Üzemanyagok, olajok és kenőanyagok

Ez még talán érdekelhet

Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.