Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Ultimate Engine MXR v.2 Ceramic "Team Edition", motor + Airmax légszűrő

PE_MX-UR3401-MR2X
8435127324302
Verseny 3.5-ös belső égésű motor és légszűrő szett. Team Edition - teljesen bejáratott motor, azonnal versenyzésre kész.Více informací
240 385,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Készleten

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

MXR v2 Ceramic "Team Edition" motor Airmax szűrővel az Ultimate Racingtől. A "Team Edition" koncepció ugyanazokat az Ultimate motorokat használja, amelyek kaphatók, de a motorokat közvetlenül a gyárban szerelik össze, teljesen bejáratják, majd a versenycsapat alaposan ellenőrzi, hogy az Ultimate motorok erejének 100%-át kihozzák.

Sok gyártó kínál propeller tesztállványokon végzett bejáratási tesztet. A probléma az, hogy ez a módszer csak előbejáratásként működik. Továbbra is szükséges a motor folyamatos járatása a pályán.

Az Ultimate Racingnél egy lépéssel tovább mennek, és lehetőséget kínálnak az ügyfeleknek teljesen bejáratott és versenykész motorok megvásárlására anélkül, hogy további bejáratásra lenne szükség a pályán , azaz olyan motorokat, amelyeket a legigényesebb versenyeken is be lehet használni, amint megkapják őket, egyenesen a dobozból.

A minőség biztosítása és annak érdekében, hogy minden „Team Edition” motor pontosan ugyanúgy legyen bejáratva, kifejlesztettek egy teljes körűen felügyelt bejáratási számlálót, ahol folyamatosan ellenőrzik a hőmérsékletet, a fordulatszámot és a bejáratási időt. A teljes bejáratási folyamat tökéletesen kenett motorral történik, hogy minimalizálják az összes alkatrész terhelését és kopását, ami jelentősen meghosszabbítja az élettartamát.

A bejáratási fázisok mindegyike során a motor nyomatékellenállását is ellenőrzik. Ezzel a paraméterrel tudják, mikor fejeződött be a motor bejáratása, biztosítva, hogy minden „Team Edition” motor tökéletesen bejáratott és versenyre kész legyen.

A bejáratási folyamat befejezése után a motorokat szétszerelik, alkatrészenként ellenőrzik, majd a versenycsapat újra összeszereli, biztosítva, hogy a lehető legjobb minőségű termék jusson el a vásárlókhoz.


Ezt a motort a tekintélyes japán OS Engines márka gyártja, és a következő tulajdonságokkal rendelkezik:

Hűtőfej
Az MXR v2 modell ugyanazzal a hűtőfejjel van felszerelve, mint elődei (MXS, MTS, MXR). Nagyon alacsony a súlypontja, és úgy tervezték, hogy a levegő áramlásának nagy részét közvetlenül az izzítógyertyára irányítsa. Az izzítógyertya hűtésével stabilabb porlasztást és alapjáratot érünk el.

Karburátor
Az MXR v2 ismét egy 21 J3 karburátorral rendelkezik. Az eredeti OS karburátorral ellentétben a nagy sebességű tűtartót áttervezték a karburátorba áramló üzemanyag jobb hűtése érdekében, csökkentve a karburátor hőmérsékletét, és ennek következtében stabilabbá téve azt, nagyszerű alapjárati stabilitással, jobb üzemanyag-fogyasztással és általános motorteljesítménnyel.

A karburátorhoz egy Ultimate Racing karburátor gumiharang gyűrű tartozik. Ezt a gyűrűt úgy tervezték, hogy garantálja a karburátor lehető legjobb tömítését.

Ezenkívül a karburátor csúszka gömbcsuklóját is módosították, két ütközővel egy helyett. Ennek az új, módosított kialakításnak köszönhetően a gömbcsukló szöge könnyen beállítható a motor szétszerelése nélkül. Ez a karburátor nagyobb hangolási pontosságot kínál, ami nagyon érdekes előny a tapasztalt vezetők számára.

Hátsó fedél
Az MXR modellhez hasonlóan a hátsó burkolatot is módosították. CNC marással készül svájci 7075-T6 alumíniumból. A marás célja a gázok dugattyúhoz való áramlásának javítása, valamint a motor hatékonyságának és teljesítményének növelése.

Kialakításának köszönhetően a fedél eltávolítható a hajtórúd sérülése nélkül, még alsó helyzetben (PMI). Az oldalsó hornyok lehetővé teszik a sapka egyszerű eltávolítását anélkül, hogy bármilyen olyan szerszámot kellene használni, amely károsíthatná azt.

Főtengely
A főtengely DLC-kezeléssel és 2 volfrámsúllyal rendelkezik, amelyek növelik a forgás tehetetlenségét és javítjákközepes forradalmakban van érzése.

Csapágyak
Hátul egy eredeti OS kerámia csapággyal, elöl pedig egy Ultimate Racing dupla tömítésű acélcsapággyal rendelkezik.

Diffúzor betét (Venturi)
Az MXR v2 modell két diffúzor betéttel (Venturi), 6 és 6,5 mm-es Ultimate Racing FLOWMAX-szal rendelkezik. Az innovatív kialakításnak köszönhetően, amely hosszabb, mint a standard OS betét, és szélesebb az aljánál, biztosítja, hogy a betét alsó része és a karburátor pontosan azonos átmérőjű legyen. Ez az új geometria javítja a dinamikát és további teljesítményt biztosít, amely lehetővé teszi kisebb betétek használatát a teljesítmény csökkentése nélkül, és ennek eredményeként csökkenti az üzemanyag-fogyasztást.

A fej és a dugattyú belső bélése
A kiváló MXS alapokra építve módosították a belső hengerfej kárpitozást, amely módosítja a légcsatornákat, lehetővé téve a változó szívó- és kipufogó időzítést, így nagyobb teljesítményt érve el az üzemanyag-fogyasztás növelése nélkül.

A 3 szívó- és 1 kipufogócsatornával ellátott betét alacsony üzemanyag-fogyasztást garantál nagyon magas, de sima és lineáris teljesítmény mellett.

Mind a betét, mind a dugattyú nagy szilárdságú alumíniumból készült, ami növeli az ellenállásukat.

Forgattyúház
Ez a motor új forgattyúházzal rendelkezik, amely javítja a belső üzemanyag-áramlást a nagyobb teljesítmény érdekében.

Airmax légszűrő
Az AIRMAX koncepció lényege, hogy maximális légáramlást érjen el a karburátor felé, miközben tiszteletben tartja a szűrő külső méreteit, hogy a legtöbb 1/8-os terepjáróval és karosszériával kompatibilis maradjon. Ezt egy rövid, öntött gumi csatlakozócsővel érik el, amely nagy átmérőjű, felgyorsítja a légáramlást, valamint egy nagyobb felületű belső szűrőszerkezettel, amely a motor védelmének veszélyeztetése nélkül működik. Az eredmény a motor teljesítményének észrevehető növekedése.

A gumi összekötő cső rendkívül tartós, hogy megakadályozza a nem kívánt sérüléseket.

A szűrő előre kenett, egyrétegű habbal van ellátva, és egy jelölt lyukakkal ellátott szűrőfedéllel rendelkezik, amely esős napokon is használható.

A csomag 2 állítható műanyag tartót tartalmaz, amelyek különböző modellekbe való felszerelésre alkalmasak. Az egyik a rögzítéshez felülre vagy alulra használható. A második közelebb vagy távolabb, vízszintes helyzetben van. Mindkét tartó állítható furatokkal rendelkezik, amelyek némi szabadságot biztosítanak a könnyű felszereléshez.

A csomag 4 csavart és 2 műanyag szalagot tartalmaz a szűrő és a tartók teljes összeszereléséhez.

MŰSZAKI ADATOK

  • Térfogat: 3,49 cm3
  • Kimenő teljesítmény: 2,61 LE 34 000 fordulat/percnél.
  • Gyakorlati fordulatszámtartomány: 4000 - 42 000 ford/perc
  • Furat x löket: 16,40 x 16,40 mm
  • Belső fejbetét: 3 + 1 csatorna
  • Hátsó golyóscsapágy: kerámia
  • Első golyóscsapágy: acél
  • Főtengely: 14 mm
  • Karburátor: 21 J3
  • Izzítógyertya: P3 Turbó
  • Kipufogó: hátsó
  • Ajánlott üzemanyag: Nitrolux Energy3 16%-25%

PE_MX-UR3401-MR2X
1 Elem

Megadott referenciák

ean13
8435127324302

Kiegészítők

Belső égésű motorok
Üzemanyagok, olajok és kenőanyagok

Ez még talán érdekelhet

Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.