Tolórúd hatszöggel M3x50mm
Egyszerű, gyors és pontos hosszbeállítás! Állítható tolórúd, ugyanolyan módon, mint az RC autók...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Nagyon nagy teljesítményű és nagyon gyorsan programozható digitális, alacsony profilú S.BUS2/S.BUS szervó inverteres motorral, fém fogaskerékkel és két golyóscsapágyban elhelyezett, változó sebességű tengellyel, változó feszültséggel 1:10 méretarányú modellautókhoz - közúti és terepjárókhoz. A tökéletes hűtés biztosítása érdekében még nagy terhelés esetén is, a szervó egy teljesen fémből készült dobozban van elhelyezve. A T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX RC-készletekhez az R334SBS/R334SBS-E vevőkészülékkel való használathoz SR üzemmódba kapcsolható, és a szupergyors T-FHSS SR (Super Response) átviteli rendszert használja, illetve.
AT10PX adó-vevő és az R404SBS/R404SBS-E vevőkészülékek használata lehetővé teszi az F-4G
közepes
sebességű telemetriarendszer használatát:
A HPS-CT701 csatlakoztatható az S.BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) vagy az S.BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) Surface modellek vevőbemeneteire.BUS (soros busz egyirányú kommunikációval), vagy működhet klasszikus szervóként a vevőkészülék csatorna (PWM) bemenetéhez csatlakoztatva.
AHPS-CT701 nem használható a Futaba Air RC vevőkészülékekkel.
aCIU-3 USB interfész és az S-Link PC program vagy az S setup funkcióval felszerelt Futaba adó segítségével.BUS szervókkal a szervó paraméterek teljes skáláját (sebesség, kitérés mérete, semleges, túlcsúszásvédelem, lágyindítás stb.) programozhatja.
Acsatorna
beállítása
az S.BUS2/S.BUS buszon való működéshez és az SR üzemmódra való átkapcsolás csak a T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX adóval lehetséges.
Mi az S.BUS2/S.BUS
A hagyományos S.BUS(2) RC készletekkel ellentétben a rendszer soros adatkommunikációt használ a vevőből a szervó, giroszkóp vagy más eszköz felé történő vezérlőjelek továbbítására. Ezek az adatok olyan parancsokat tartalmaznak, mint például "mozgasd a szervó 3. csatornáját 15 fokos pozícióba, mozgasd a szervó 5. csatornáját 30 fokos pozícióba" több eszköz esetében. Az S.BUS(2) eszközök csak a saját csatornabeállításukkal kapcsolatos parancsokat hajtják végre. Emiatt lehetséges több szervó csatlakoztatása ugyanarra a jelkábelre, miközben szükség szerint külön-külön állíthatók és vezérelhetők.
E
rre a célra a szervó azonosító kódja (ID) szolgál. Az ID a szervódobozon található matricán
található. Az S.BUS2 szervó mind az S.BUS2, mind a vevő S.BUS portjára csatlakoztatható. Funkcióját a szervomemóriában a csatorna beállításával határozzuk meg (ez a következőkkel történik a Futaba adó programozó interfész, az SBC-1 programozó vagy a CIU-3 USB interfész segítségével a PC-s S-Link programmal (egyes szervóknál a csatorna csak az adóval állítható be). Aklasszikus vevő (PWM) csatornabemenetére csatlakoztatott
S.BUS2 szervó klasszikus szervóként működik. Mozgását annak a vevőnek a csatornáján lévő jel határozza meg, amelyhez csatlakoztatva van. A szervó programozható funkcióinak beállítása érvényes marad.
| A szervó mérete | Standard |
| Szervó típusa | Digitális |
| Tolóerő 7,4 V-on [kg/cm] | 30 |
| Sebesség 7,4 V mellett [s/60deg] | 0.07 |
| Szervó fogaskerekek | Fém |
| Golyóscsapágy | 2Ã |
| Nagyfeszültség | Igen |
| Feszültség [V] | 4.8 - 8.4 |
| Hossz [mm] | 40.5 |
| Szélesség [mm] | 21 |
| Magasság [mm] | 26.2 |
| Súly [g] | 53 |
| A következőkhöz tervezve | Közúti autókhoz, terepjáró autókhoz |
| S.BUS | Igen |
| S.BUS2 | Igen |
| SR üzemmód | Igen |
| Vízállóság | Állóvízzel szemben ellenálló |
Egyszerű, gyors és pontos hosszbeállítás! Állítható tolórúd, ugyanolyan módon, mint az RC autók...
Egyszerű, gyors és pontos hosszbeállítás! Állítható tolórúd, ugyanolyan módon, mint az RC autók...
Egyszerű, gyors és pontos hosszbeállítás! Állítható tolórúd, ugyanolyan módon, mint az RC autók...
Egyszerű, gyors és pontos hosszbeállítás! Rozsdamentes acélból készült.
Egyszerű, gyors és pontos hosszbeállítás! Állítható tolórúd, ugyanolyan módon, mint az RC autók...
Professzionális szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező szervókhoz (Hitec...
Professzionális szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező szervókhoz (Hitec...
Professzionális szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező szervókhoz (Hitec...
Professzionális szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező szervókhoz (Hitec...
Professzionális szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező szervókhoz (Hitec...
Professzionális szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező szervókhoz (Hitec...
Professzionális, kétoldalas szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező...
Professzionális, kétoldalas szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező...
Professzionális, kétoldalas szervókar offsettel, 25 fogas ezerélű kimenettel rendelkező...
Kétkarú univerzális carbon kar szervókhoz 110x22 mm, középső furat 8 mm. Szabványos műanyag...
Kétkarú univerzális carbon kar szervókhoz 60x22,5 mm, középső furat 7 mm. Szabványos műanyag...
Egykarú univerzális karbon kar szervókhoz 66x22,5 mm, középső furat 7 mm. A szabványos műanyag...
Egykaros univerzális karbon kar 40x21 mm szervókhoz, középső furat 9 mm. A standard műanyag...
Kétkaros univerzális, ívelt karbon kar 110x31mm szervókhoz, középső furat 9 mm. A standard...
Egykaros univerzális, ívelt karbon kar 53x20mm szervókhoz, középső furat 9 mm. A standard műanyag...
A rúd hosszának egyszerű, gyors és precíz beállítása. Rozsdamentes acélból készült.
5 mm-es átmenetes tápcsatlakozók Li-Po és Li-HV hardcase meghajtó akkumulátorokhoz, alumínium...
Tízcsatornás Futaba F-4G 2,4 GHz-es telemetria vevő RC autókhoz és hajókhoz. 4 csatornás kimenet...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
