Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

KAVAN Beta 1400 KIT

PE_KAV02.8086
8596450048942

Egy 1400 mm fesztávolságú, 1400 mm-es iskolai motoros vitorlázórepülő modellkészlet, amely szinte elpusztíthatatlan extrudált poliolefin habból (EPO) készült, váltóáramú motoros meghajtáshoz. Vezérelt kormánylapát, magassági kormány, szárnyak. A készlet tartalmazza a habszivacs alkatrészeket, apró tartozékokat és az összecsukható légcsavart is.

Více informací
48 960,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Raktáron

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

Bár külsőleg megőrzi az eredeti BETA 1400 jellemzőit, a KAVAN márka alatt teljesen új modellként jelenik meg, kissé eltérő méretekkel, új szárnyprofillal, új váltóáramú motorral, összecsukható légcsavarral és sokkal kidolgozottabb szerkezettel. Az új formák és a habműanyag préselési technológia fejlődése garantálja, hogy az összes alkatrész sokkal finomabb és pontosabb. A BETA 1400 - egy strapabíró iskolai és gyakorló repülőgép - ideális kezdő pilóták számára, akiket a leszállópálya kezdeti ütögetésétől egészen az alapvető akrobatikus manőverekig és a termikus siklásig vezet. Ugyanakkor a hétvégi szabadidős pilótákat is örömmel tölti el, akiknek könnyen összecsukható és szállítható modellt biztosít a tökéletesen pihentető repüléshez.

A BETA 1400 egy iskolai és gyakorló motoros vitorlázó, amely strapabíró extrudált poliolefin EPO anyagból készül, és váltóáramú motor hajtja. A szárny mögötti pilonra szerelt motor kialakítása miatt nagyon jól ellenáll a durvább kezelésnek és a keményebb "orr-mérésekre" is, amelyek a hagyományos orrmotoros modelleknél legalább a légcsavar sérülését okoznák.

Az EPO habból préselt törzs, a szárny mögötti pilon, amely elő van készítve a forgóhüvelyes váltóáramú motor (javasoljuk a BETA 1400-hoz "méretre szabott" KAVAN C2814-1400) beépítésére. A kormány és a magassági kormány vezérlődrótos bowdenjei már be vannak ragasztva, a szervók elhelyezésére előkészített rekeszek a KAVAN GO-09 szervó méreteinek megfelelnek. A kabintető mágneses zárral levehető. A kétrészes szárny szintén EPO habból készül, a kormánylapátok két szárnyba épített szervóval irányíthatók rövid, közvetlen drótokkal, amelyekhez már előkészített rekeszek vannak a KAVAN GO-09 szervók számára. A szárny félrészeit szén csővel kötik össze és a szárny alján lévő csavarral rögzítik. Az EPO habból készült hagyományos elrendezésű farokfelületek drótos bowdenekkel irányíthatók. A motor hűtését a pilon elején lévő hűtőlevegő-beömlő segíti, a hűtőlevegő a motor burkolata körüli csatornákon áramlik. A kormánylapátokat, a kormányt, a magassági kormányt és a motor fordulatszámát vezérlik.

A modell vezérléséhez legalább egy négy csatornás RC készletre lesz szükség. Ebben az esetben a szárnyak szervóit egy Y-kábellel csatlakoztatjuk egy csatornához. A vevő csatlakoztatásakor kövesse az RC készlet használati útmutatóját. Ideális, ha legalább egy ötcsatornás számítógépes RC készlettel rendelkezel, amely lehetővé teszi a szárnyak szervóinak független vezérlését. Ebben az esetben beállíthatod a szárnyak kitérésének differenciálását; kezdetnek 50% -ot javasolunk, vagyis a szárny lefelé történő kitérése a felfelé történő kitérés felével egyenlő. Hasznos a szárnyak mixe is, hogy egyszerre felfelé irányuló aerodinamikai fékként működjenek a leszállás megkönnyítése érdekében. Ezt értékelni fogod a kisebb leszállóhelyeken és különösen a lejtőn történő repülés során. Az aerodinamikai fékek beállításakor ügyelj arra, hogy a szárnyak teljes felfelé történő kitérése a fék szerepében is megmaradjon a szárnyak teljes felfelé történő kitéréseként.

Az váltóáramú szabályozónak legalább 18 A terhelhetőséggel kell rendelkeznie - például a KAVAN R-20B ideális. 

A BETA 1400 tápellátásához 11,1 V-os háromcellás LiPo akkumulátorra lesz szükség, 1600-2200 mAh kapacitással (20C terhelhetőség). 

A BETA 1400 kezdők számára készült - mint mindig, tapasztalt pilóta felügyelete mellett - és azok számára is, akik csak szórakozásból szeretnének repülni. Repülési tulajdonságai kellemesek. A modell megismerteti Önt a teljes értékű modellvezérléssel mindhárom tengely mentén; a megfelelő koordinált irányítással a kormány, a szárnyak és a magassági vezérlés tekintetében. Ezt a tapasztalatot "mintha megtalálnád" legkésőbb rögtön azután, hogy elkezdesz repülni az első akrobatikus modelleddel vagy (félig) makettel bármilyen típusból. A szervók és kormányok pákáinak hosszának megváltoztatásával nagy tartományban állíthatod be a kitérések méretét. A kezdő kis kitérésekkel kezd, ami biztonságos, még túlzott "kormányozás" esetén is; a tapasztalt pilóta nagy kitéréseket állít be, lehetővé téve egy kis alapvető "motoros-sikló" akrobatikát is - bukfencek, hordócsavarok, fordított kanyarok jól mennek a Betának! A motor teljesítménye elegendő a nagyon élénk emelkedéshez, miközben a modell nem túlmotorizált, ami nehézséget okozhatna a kezdő pilótáknak. A BETA 1400 képes hasznosítani a nem túl erős termikát is, és képes "örökké" az égen maradni.

A gyors építőkészlet tartalma: 
EPO-ból préselt törzs, EPO-ból préselt szárny, EPO farokfelületek, szén-szálas szárnycső csatlakozó, 7x6" összecsukható légcsavar, apró tartozékok zsákja, 2 matricaív (egy piros és egy kék verzióhoz) és részletes építési és repülési útmutató. 

Figyelmeztetés: 
Az Európai Bizottság átruházott hatáskörű rendelete (EU) 2019/945 a pilóta nélküli rendszerekről és a harmadik országbeli pilóta nélküli rendszerek üzemeltetőiről, valamint a (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete a pilóta nélküli légi járművek szabályairól és eljárásairól értelmében, a 250 g-nál nehezebb, vagy kamerát vagy más személyes adatok rögzítésére alkalmas szenzort tartalmazó pilóta nélküli járművek (hagyományos repülőmodellek, multikopterek, drónok) üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrálniuk kell (Csehországban a Polgári Légiközlekedési Hivatalnál).

Fesztávolság [mm] 1400
Hossz [mm] 966
Tömeg [g] 700 - 770
Szárnyfelület [dm2] 24.5
Vezérelt funkciók S,V,K,M
Építési igényesség S2
Pilóta nehézség P1,P2

Kavan
PE_KAV02.8086
1001 Elemek

Megadott referenciák

ean13
8596450048942

Kiegészítők

Szervók
Elektromotorok
Akkutöltés
Akkumulátorok
Repülőgépek
  • Digitális pico-servo 9g műanyag fogaskerekekkel kis elektromos repülőkhöz és vitorlázórepülőkhöz. Tolóerő 1,3 kg.cm, sebesség 0,12 s/60° 4,8 V-on, méretek 23x12x27,3 mm, tápellátás 4,8-6 V.
    GO-09 Plus szervó 9g
    Kód: PE_KAV20.009P
    Digitális pico-servo 9g műanyag fogaskerekekkel kis elektromos repülőkhöz és vitorlázórepülőkhöz. Tolóerő 1,3 kg.cm, sebesség 0,12 s/60° 4,8 V-on, méretek 23x12x27,3 mm, tápellátás 4,8-6 V.
    2 655,00 Ft
    Raktáron
  • Mikroprocesszoros töltő 10W balancerrel 2-3 LiPo cellához, 800mA töltési árammal, töltéshez szervizcsatlakozón keresztül (JST-XH típus). Tápegység 230V.
    KAVAN töltő C3 10W
    Kód: PE_KAV34.1003
    Mikroprocesszoros töltő 10W balancerrel 2-3 LiPo cellához, 800mA töltési árammal, töltéshez szervizcsatlakozón keresztül (JST-XH típus). Tápegység 230V.
    3 555,00 Ft
    Raktáron

Ez még talán érdekelhet

Hozzászólások (1)
Értékelés
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.