KAVAN Norden - kerékszett
Gyakorlatilag elkészült félmodell egy cseh-olasz STOL kategóriájú kalandturisztikai repülőgépből,...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Gyakorlatilag kész cseh-olasz STOL kategóriájú, 1600 mm-es fesztávolságú, szinte elpusztíthatatlan, szénnel erősített extrudált poliolefin (EPO) habból készült cseh-olasz kalandtúra-repülőgép félig kész gép. Felszerelve C3548-800 kefe nélküli motorral, 10x6" háromlapátos légcsavarral, R-50SB vezérlővel és 6 mikroszerverrel. Vezérelt szárnyszárnyak, kettős résszel ellátott fékszárnyak, kormánylapát, magassági kormány, kormányozható farok és motorfordulatszám; működő LED lámpák. 4S LiPo 2600-3300 mAh (min 30C).
Více informacíSzüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Az 1990-es évek második felében Pasquale Russo olasz tervező és csapata egy olyan ultrakönnyű turista repülőgép megalkotását tűzte ki célul, amely kiváló repülési jellemzőkkel, rövid fel- és leszállási képességgel rendelkezik, klasszikus, bevált konstrukcióval, amely egyszerre gazdaságos üzemeltetni, könnyen megépíthető és karbantartható. A legendás Piper Cub ihlette őket; de a tervezés során a legújabb számítógépes technológiát és a legújabb aerodinamikát, a legmodernebb anyagokat és avionikát használták, hogy megalkossák a tökéletes gépet a feltörekvő 21. század számára.
A Savage gépcsalád első példányait 1997 végén és 1998 elején kezdték el gyártani Olaszországban; 1999-ben a gyártást a Cseh Köztársaságba helyezték át. Azóta sikeresen folytatódik a Zlin Aviation s.r.o.-nál, ahol a világhírű sportrepülőgép-gyártó nagy hagyományaira és tapasztalt munkatársi csapatára támaszkodhat.
A Savage sorozatból már több mint 500 repülőgép talált vevőre világszerte; a legújabb modell a 115/141/160 LE teljesítményű Rotax® 914, 915 vagy 916-os motorokhoz tervezett NORDEN. A légcsavarok, avionika és egyéb egyedi módosítások széles választékának beépítését kínálva a NORDEN lehetővé teszi a pilóta számára, hogy valóra váltsa álmát egy olyan túragépről, amely bárhol, bármikor képes fel- és leszállni, felülmúlhatatlan repülési élményt nyújtva a régi legendás modelljében rejlő tökéletes kilátással. És most már Ön is élvezheti e csodálatos, 1600 mm-es gép félkész repülését, amelyet egy erős soros motor hajt!
A törzs rendkívül tartós EPO (extrudált poliolefin) habból készült, alapos belső karbon megerősítésekkel. Az orrba egy C3548-800 AC elektromos motor van beépítve egy 10x6" háromlapátos légcsavarral és egy KAVAN R-50SB Plus vezérlővel, amely egy nagy teljesítményű BEC teljesítménystabilizátorral rendelkezik, ami a fedélzeten lévő 6 szervó működtetéséhez szükséges. Az orrban a levehető fedél alatt bőséges helyet talál a meghajtó akkumulátornak.
A modell EPO habszivacsból készült szárnya kétrészes, karbon gerendákkal és karbon csőcsatlakozóval. Csavarokkal van a helyére rögzítve. A szárnyszárnyakat és a fékszárnyakat (az elülső élen lévő illesztett nyílásokkal) két szervó vezérli egymástól függetlenül, egyenként rövid egyenes huzalrudakkal, és funkcionális helyzetjelző LED lámpák vannak rajta.
A könnyen levehető karbon szárnyvégeket egy pár drótklipsz rögzíti a helyükön. A farokfelületek szintén habosított EPO-ból készültek. A kormány- és magassági kormányszervók a törzsben találhatók; a kormányok rövid, egyenes drótrudakkal működnek.
a fő futómű tömör duralumíniumból készült, rugózott műrugókkal.
A
modell meghajtására
egy
C3548-800-as osztályú kefe nélküli motor szolgál, 50 A-os KAVAN R-50SB Plus 50 A-os szabályozóval. A tápellátáshoz egy 2600-3300 mAh kapacitású LiPo quad cellára lesz szükség, legalább 30C terhelhetőséggel. Az adott típust úgy válassza ki, hogy a lehető legjobb súlyponti helyzetet érje el további súlyozás nélkül.
A modell vészhelyzetben történő vezérléséhez egy hatcsatornás számítógépes RC-készlettel is boldogulhatsz speciális funkciók nélkül - az alapváltozatban a kormánylapok, fékszárnyak, kormánylapátok a pilótafülke területére szerelt kábelezési lapon keresztül egyszerre csak egy csatornára csatlakoznak. A kártya biztosítja a LED-es lámpák áramellátását is. Ideális esetben persze legalább egy hétcsatornás RC-számítógép-készletet kell használni, amely lehetővé teszi a két szervóval történő független vezérlést a csónakszárnyak és a fékszárnyak között, ami a megfizethető Radiolink AT9S vagy AT10II, illetve a Futaba T6K vagy T10J modellel is lehetséges. Ebben az esetben a csónakszárny- és fékszárny-szervókat külön kell csatlakoztatni (külön megvásárolható kiegészítő kábelkészletet használhatunk). Az utasításban természetesen.
A készlet tartalmaz egy alapos táblázatot is a bevált alapértelmezett kormánylapát-eltérítési beállításokkal, hogy könnyen felkészíthesse a Norden-t a repülésre, még akkor is, ha ez lehet az első modellje "teljes szárnymechanikával".
ARF készlet tartalmazza: kész törzs, szárny és farokfelület EPO habból, beépített motorral, légcsavarral, vezérlővel, 6 szervóval és LED lámpákkal, utasítás.
| Szárnyfesztávolság [mm] | 1600 |
| Hossz [mm] | 1275 |
| Szárnyfelület [dm2] | 44.3 |
| Tömeg [g] | 2350 - 2400 |
| Vezérelt funkciók | S,V,K(2),M,F(2) |
| Szerkezeti igény | S0,S1 |
| Pilóta nehézsége | P2 |
Gyakorlatilag elkészült félmodell egy cseh-olasz STOL kategóriájú kalandturisztikai repülőgépből,...
Egy gyakorlatilag elkészült, STOL kategóriájú cseh-olasz kalandturisztikai repülőgép félmodellje,...
Gyakorlatilag elkészült félmodell egy cseh-olasz STOL kategóriájú kalandturisztikai repülőgépből,...
Egy gyakorlatilag elkészült, STOL kategóriájú cseh-olasz kalandturisztikai repülőgép félmodellje,...
Egy gyakorlatilag elkészült, STOL kategóriájú cseh-olasz kalandturisztikai repülőgép félmodellje,...
Gyakorlatilag elkészült félmodell egy cseh-olasz STOL kategóriájú kalandturisztikai repülőgépből,...
Gyakorlatilag elkészült félmodell egy cseh-olasz STOL kategóriájú kalandturisztikai repülőgépből,...
Egy gyakorlatilag elkészült, STOL kategóriájú cseh-olasz kalandturisztikai repülőgép félmodellje,...
Gyakorlatilag elkészült félmodell egy cseh-olasz STOL kategóriájú kalandturisztikai repülőgépből,...
Egy pár redukáló szilikon kábel a bal és jobb oldali csűrők és fékszárnyak külön csatornákhoz...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
Gyakorlatilag kész cseh-olasz STOL kategóriájú, 1600 mm-es fesztávolságú, szinte elpusztíthatatlan, szénnel erősített extrudált poliolefin (EPO) habból készült cseh-olasz kalandtúra-repülőgép félig kész gép. Felszerelve C3548-800 kefe nélküli motorral, 10x6" háromlapátos légcsavarral, R-50SB vezérlővel és 6 mikroszerverrel. Vezérelt szárnyszárnyak, kettős résszel ellátott fékszárnyak, kormánylapát, magassági kormány, kormányozható farok és motorfordulatszám; működő LED lámpák. 4S LiPo 2600-3300 mAh (min 30C).
check_circle
check_circle
