Acél vonalzó 15cm / 6 "csúszkával
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Egy brit kiképző kétfedelű repülőgép fél-makettje az AXI 2208 osztályú elektromos motor szórásában. Klasszikus teljesen balsából készült építés lézervágott alkatrészekkel, borítópapírral, tartozékokkal. Vezérelt kormánylapát, magassági kormány.
Více informacíSzüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A de Havilland Tiger Moth iskolai és kiképző kétfedelű repülőgép a második világháború egyik legfontosabb repülőgépe volt. Bár a "molyok" nem lőttek le több száz ellenséges repülőgépet, és nem dobtak le több ezer tonna bombát, pilóták tízezrei használták pilótafülkéjüket, akik a brit RAF, a kanadai RCAF, az ausztrál RAAF, az új-zélandi RNZAF vadászgépein és bombázóin repültek... és persze sok cseh pilóta. A katonai szolgálaton kívül sok Tiger Moth-ot repültek és repülnek ma is "civil" szolgálatban, sport-, műrepülő- és turista repülőgépként. Például, ha elmegyünk Duxfordba a Flying Legends-re, a legnagyobb, a "warbirds"-nek szentelt repülési napra, akkor még mindig beülhetünk ennek a halhatatlan legendának a pilótafülkéjébe...
Ez az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép annak a modellezőnek, aki már rendelkezik legalább alapfokú tapasztalattal a gumimotoros kismodellek vagy vitorlázórepülők építésében, valamint egy irányítható kormány- és magassági kormánylapáttal rendelkező RC modell vezetésében.
A
"gobbler" törzs és szárnyváz megépítésében, a papírbevonatozásban és a festésben fejlesztheted a tudásodat - a nagymértékben előmunkált lézervágott alkatrészeknek köszönhetően ez olyan, mint az óramű pontosságú
munka.
egy brit iskolai és kiképző kétfedelű repülőgép RC-készlete, amelyet úgy terveztek, hogy elektromos motorral lehessen meghajtani. A modell egyszerű, klasszikus, teljesen balsából készült, lézerrel kivágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült makett tartozékokkal, fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel és fémmel. A törzs hagyományos miniszabályos technológiával épül balsa gerendákból összeragasztott oldalfalakból, melyeket fél- és keresztgerendákkal köt össze, hogy egy rácsos vázat alkosson. Az így kapott formákat néhány további stringer ragasztásával kapjuk. A szárnyak hagyományos építésűek gerendákból és bordákból, a farokfelületek balsacsíkokból és lézervágott alkatrészekből. Egy kisebb "csípés" a farokfelületek és a szárnyvégek ívének nedves laminált balsacsíkokból történő elkészítése. Így meglepően erős és nagyon könnyű alkatrészeket kapunk - méghozzá karbon felhasználása nélkül! A szükséges sablonok rajzai ismét megtalálhatók az útmutatóban. Az egész modellt bevonhatjuk a készletben mellékelt papírral, vagy egy megfelelő könnyű, alacsony zsugorodású vasalható fóliával, mint például az Airspan vagy a Litespan.
a
Tiger Moth-ot úgy tervezték, hogy egy kis egyenáramú motorral és sebességváltóval - mint például a terven megrajzolt GWS hajtóművel - lehessen meghajtani. Manapság valószínűleg egy kis kefe nélküli motort választasz - ebben az esetben át kell építened a motorágyat (új motor válaszfalat kell hozzátenned 2 mm-es nyírfa rétegelt lemezből), de ez nem jelenthet komolyabb problémát. Könnyű repüléshez egy AXI 2212 osztályú villanymotor és egy 1100-1300 mAh-s Li-poly kétcellás 1100-1300 mAh-s Li-poly elegendő lesz.
Akészlet tartalmazza: balsa lézervágott alkatrészek, balsa gerendák, vákuum-öntött alkatrészek (motorburkolat...), átlátszó műanyag lap a szélvédőhöz, acél zsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, könnyű habszivacs kerekek, színes bevonópapír, matrica lap, építési terv.
Értesítés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019/947), a 24. sz. a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló 2019. május 2019. évi CLVM rendelet értelmében a 250 g-nál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok bármilyen módon történő rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái, regisztrációra kötelezettek (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információért kattintson ide: drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja.
| Szárnyfesztávolság [mm] | 889 |
| Hossz [mm] | 635 |
| Szárnyfelület [dm2] | 22.7 |
| Vezérelt funkciók | S,V,M |
| Épület igénye | S2 |
| Pilóta nehézségei | P2 |
Ajánlott meghajtás és RC felszerelés:
| DUMAS | RAY | FOXY | AXI | |
| Motor | GWS A (6:1) | RAY C2830/09 | FOXY C2213/20 | AXI 2212/20 |
| Vezérlő | JES 006 | FOXY R-25B | FOXY R-25B | FOXY R-25B |
| Akkumulátor | RAY 7,4 V 800 mAh | RAY 7,4 V 1100 mAh | RAY 7,4 V 1100 mAh | RAY 7,4 V 1100 mAh |
| Légcsavar | GWS 9x7" | APC 9x4,7SF | APC 9x4,7SF | APC 9x4,7SF |
| Szervók | 2x HS-55 | |||
| RC készlet | min. 3 csatorna | |||
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
Egy brit kiképző kétfedelű repülőgép fél-makettje az AXI 2208 osztályú elektromos motor szórásában. Klasszikus teljesen balsából készült építés lézervágott alkatrészekkel, borítópapírral, tartozékokkal. Vezérelt kormánylapát, magassági kormány.
check_circle
check_circle
