- Nincs-készleten
Horgonylámpa 8x50mm (1 db)
Sárgaréz horgonylámpa 8x10 mm-es, 70 mm-es, 2 mm átmérőjű sárgaréz rúdra szerelve.
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Számlázó hajók
Az 1950-es évek elején Ejnar Billing dán építész és egykori RAF-pilóta egy halászhajó kézzel készített modelljét állította ki felesége hobbiboltjának kirakatában. Miután egy magazinban megjelent egy fénykép a modellről, Billing urat elárasztották a megrendelések, hogy több tucat ugyanilyen modellt építsen. Mivel nem tudta kezelni a mennyiséget, úgy gondolta, hogy a csónakot készletként kínálja - az első sorozatgyártású készletet, amelynek fából készült váza gerinccel, bordákkal és vászonplankázattal rendelkezik, hogy a lehető legjobban utánozza a valódi csónakok építését. Ez az építési módszer gyorsan elterjedt, és Billings úr modelljei elkezdték meghódítani a világot. 1958-ban megalakult a családi vállalkozás, amely ma is a Billing Boats nevet viseli. Az évek során a modellek tervezését továbbfejlesztették és korszerűsítették, az 1960-as években bevezették a műanyag hajótest-formázást, majd megjelentek a CNC-gépek, és az 1980-as évek végén és az 1990-es évek elején a Billing Boats elkezdte használni az alkatrészek lézeres vágását. Ma a céget a Billing Boats harmadik generációja vezeti, és az úszó RC modellek és a nem úszó asztali makettek még mindig a hajómodellezés abszolút élvonalát képviselik.
Örömmel kínáljuk a Billing Boats készletsorozatot, amellyel gyönyörűen részletesen kidolgozott, úszó, távirányítású makettek építhetők, vagy stílusos kiegészítője lehet otthonod berendezésének, a tenger sós illatával, amely messziről hívogat...
Calypso 1:45
Amikor 1942. március 21-én az amerikai Seattle-ben található Ballard hajógyárban vízre bocsátották a brit királyi haditengerészet számára szánt BYMS Mark 1-osztályú motoros aknakereső hajót, bizonyára nem sejtették, hogy milyen legenda született éppen akkor. A hajó 1943-tól a Földközi-tengeren szolgált HMS J-826 (később BYMS-2026) néven, a háború után egy ideig Máltán horgonyzott, majd 1949-ben komphajóvá alakították át, hogy Málta és a szomszédos Gozo sziget között közlekedjen. Ebben a formában, már Calypso néven, felkeltette a francia haditengerészet egykori tisztjének, Jacques-Yves Cousteau oceanológusnak, az aqualung - a sportbúvárkodás tömeges fejlődését lehetővé tevő nyitott légzőkészülék - társszerzőjének figyelmét. Az olyan szponzoroknak köszönhetően, mint T.L. Guinness brit iparmágnás (aki finanszírozta a hajó megvásárlását és átalakítását) és a monacói herceg, a Calypsót kifejezetten a víz alatti kutatások úszó bázisává alakították át. A hajó orrában egy víz alatti megfigyelőszobát alakítottak ki, valamint a búvárok számára egy átmeneti és dekompressziós kamrát, egy darut a legendás csészealj mini-tengeralattjáróval, darukat a Zodiac felfújható motorcsónakok számára, egy helikopterplatformot, valamint rengeteg kutatási felszerelést és felszerelést. Az 1950-es évek elejétől 1996-ig, amikor is elsüllyedt, miután Szingapúrban összeütközött egy kikötői uszállyal, a Calypso a tengereket és óceánokat, folyókat és tavakat járta, hűségesen szolgálva Jacques-Yves Cousteau-t, fiát, Philippe-t, egy francia búvárcsapatot, valamint tudósokat és filmeseket a világ minden tájáról. Valószínűleg kevesen vannak, akik nem látták valamelyik dokumentumfilmet vagy nem olvasták valamelyik könyvet, amelyben a Calypso főszerepet játszik. A hajóroncsot végül kiemelték, ami hosszan elhúzódó viták és bírósági ügyek sorozatát indította el a további sorsáról - de most úgy tűnik, hogy egy felújítás után a Calypso remélhetőleg ismét visszatérhet a hullámokra.
A valódi hajó hajótestét fából, Oregon fenyőből készítették (hogy elkerüljék a mágneses aknák vonzását), 42 méter hosszú, 360 tonna vízkiszorítású, és két 580 LE-s motor hajtja, ami 10 csomós sebességet tesz lehetővé (az eredeti aknakereső 41 méter hosszú volt, 270 tonna vízkiszorítású, és két 800 LE-s motorral 15 csomós sebességet ért el; egy 76 mm-es és két 20 mm-es ágyút, valamint két mélységi töltetvetőt hordozott).
e 1:45 méretarányban, tapasztalt hajóépítők számára készült. ACalypso hajótest műanyag öntvényből készült, belső rétegelt lemez megerősítésekkel, a fedélzet és a felépítmény rétegelt lemezből és műanyag alkatrészekből készült. A készlet tartalmazza a műanyag hajótest öntvényt és a modell befejezéséhez szükséges egyéb műanyag és fa alkatrészeket, a makett tartozékokat (pl. helyzetjelzők, horgonyok, mini tengeralattjáró, helikopter stb.), hajócsavartengelyeket perselyekkel és háromlapátos hajócsavarokat.
Amodell meghajtásához két darab 400-480-as sorozatú egyenáramú motor, legalább 15 A kétirányú vezérlővel (a motoroktól függően) és 6-7 cellás NiMH vagy 2-3S LiPo akkumulátorok 3-5000 mAh kapacitással.
azalapfunkciók vezérléséhez a leghétköznapibb kétcsatornás RC-készlet is elegendő, a kormánylapát vezérléséhez egy hagyományos szervó is megteszi. De egy igazi makettező számára természetesen "kötelező" minél több makettező funkciót (világítás, hangmodul, független motorvezérlés stb.) hozzáadni, amihez többcsatornás RC-készletre van szükség - és csatornákból sosem elég.
Tipp: A hátsó törzs 1:1 méretarányú részlete, amely az eredeti utasításban a 9. oldalon véletlenül kisebbre van nyomtatva, a "Letöltések" részben található.
Tipp: A Calypso építéséről (még a felépítmény építésének korai szakaszában) készült fotóalbum itt található: https: //photos.app.goo.gl/FzuV7LLK93khnbT7A.
| Méretarány: | 1:45 |
| Hossz [mm] | 940 |
| Szélesség [mm] | 170 |
| Magasság [mm] | 330 |
| Vezérelt funkciók | M(2),LK |
| A konstrukcióval szemben támasztott követelmények | S3 |
| A pilóta nehézségei | P1 |
Sárgaréz horgonylámpa 8x10 mm-es, 70 mm-es, 2 mm átmérőjű sárgaréz rúdra szerelve.
Sárgaréz korlátoszlop 15 mm 3 lyukkal 1 mm átmérőjű kötelekhez.
Sárgaréz korlátoszlop 30 mm 2 lyukkal az 1 mm átmérőjű kötelekhez.
11x20mm-es sárgaréz lámpa - a lámpa átmérője 6 mm, magassága 8 mm.
Sárgaréz hátsó lámpa 14x20mm - a lámpa átmérője 8 mm, magassága 12 mm.
Sárgaréz árboclámpa 8x12mm 2db. Belső furat 6 mm, furat a karimán az árbochoz 6 mm.
Rézhuzal hurok 2 mm átmérőjű szárral, teljes hossza 11 mm (100 db).
3 mm átmérőjű sárgaréz drótszem, szárral, teljes hossza 10 mm (100 db).
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
