Tartozékkészlet a 4SP1222, 4SP1235 és NO1253 modellekhez
12V-os egyenáramú motor 60,5:1 arányú lassú sebességváltóval a Dumas Creole Queen, Mount...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A Mount Washington személyszállító oldalkerekes gőzhajót 1872-ben bocsátották vízre. Azóta fáradhatatlanul szolgált a New Hampshire-i Winnipesauke tavon (az USA keleti parti államainak harmadik legnagyobb tava, 179 km2 , 34 km hosszú, 253 sziget, max. mélysége 65 m) egészen 1939. december 23-ig, amikor is a közeli vasúti műhelyekben keletkezett hatalmas tűzvészben a szárazföldről ráterjedt tűzvészben megsemmisült. A több közeli város tűzoltóságának erőfeszítései (a tűzoltók 1500 lábnyi tömlőt feszítettek ki!) és az önkéntesek odaadó munkája ellenére, akik kampókkal és fejszékkel törték fel a hajót fogva tartó jeget, a Washington-hegy az alacsony vízállás miatt nem tudta elhagyni a kikötőhelyét, és a vízvonalig leégett. Hosszú pályafutása során a tavat megkerülő körutakon évente akár 60 000 utast is szállított. A palapa étterem konyhájának színvonala híres volt, a 19. század végi korabeli beszámolók New York és New Orleans leghíresebb éttermeihez hasonlították. A Mount Washington 187 láb hosszú és 49 láb széles volt, és egy egyhengeres, 450 lóerős gőzgép hajtotta, amely percenként körülbelül 26 fordulatszámmal pörgött. A kerekeket egy magasan a hajó fölé tornyosuló nagy hintaló hozta mozgásba.
Egy 1:8 méretarányú folyami kerekes gőzhajó készlete kiömlött méretarányban, amelyet egy 500-as sorozatú villanymotorral lehet meghajtani a nagyon fejlett építők számára. A legtöbb alkatrész magas szintű előmunkálata miatt az építés nem különösebben igényes a szakértelem és a műhely felszereltsége szempontjából, de a modell mérete és kifinomultsága miatt nagy gondosságot, türelmet és kitartást igényel - ahogyan az a hajóépítésben is szükséges a jó eredmény eléréséhez. A ragasztáshoz közepes és vastag pillanatragasztóra, "acetonos" modellragasztóra, epoxira és műanyag modellek ragasztására alkalmas ragasztóra lesz szükséged. A tényleges építés méretarányos rajzok, perspektivikus rajzok alapján történik, amelyek részletesen bemutatják a hajó egy-egy részének építését, és van egy melléklet is 79 fotóval, amelyek lépésről lépésre dokumentálják az építést. Ezután egy másik, 20 fényképet tartalmazó melléklet dokumentálja a tényleges hajót - általános nézetekben és részletekben. (Afinnyásabbaknak azt ajánljuk, hogy ne nézzék meg az utolsó oldalt, amely a hajó tűz utáni állapotát mutatja be.)
Azelőre kinyomtatott 1:1 méretarányú sablonok megkönnyítik a makett részletek elkészítését.
a hajótest egy egy darabból álló vákuumformázott műanyag öntvény, amelynek váza előre kivágott nyírfa rétegelt lemez alkatrészekből készült. A fedélzet mikrohabos PVC és rétegelt lemez alkatrészekből készült, a tartógerendákat ábrázoló rétegelt lemezpanelekkel.
Afelépítmény csontváza előre kivágott rétegelt lemez alkatrészekből, a külső falak mikrohabos PVC, rétegelt lemez és vákuumformázott lemezekből készültek, megjelölt ablakokkal, ajtókkal és egyéb részletekkel.
a kerekek előre kivágott rétegelt lemez és műanyag alkatrészekből készült
ek.Egy közös tengelyre vannak szerelve, amelyhez fogazott szíj csatlakoztat egy fogaskerekes villanymotort.
amakett tartozékai különféle sárgarézhuzalból készült alkatrészekből állnak, fehér fémből, fából és műanyagból öntve. Ha van kedve és kitartása, akkor a modellt szinte a végtelenségig tovább fejlesztheti...
Csak
rajtad múlik, mennyire törődsz a munkáddal.
.. A hajó meghajtásához egy 600-700-as méretű, lassú fordulatszám-átalakítóval ellátott egyenáramú elektromotor (Dumas #2029 vagy Graupner #1750, nem tartozik a készlethez), amelyet két hatcellás NiMH vagy NiCd akkumulátor (pl. az 1:10-es RC autókhoz való hatcellás akkumulátor alkalmas) vagy egy 12 V-os ólomakkumulátor táplál. Nagy kapacitású akkumulátorok használata esetén hosszú utazásokhoz javasoljuk, hogy a motorhoz vízhűtéses hűtőrendszert építsenek. A hajó vezérléséhez bármilyen RC-készlet elegendő, amely legalább két csatornával rendelkezik.r legalább 20A elektronikus sebességszabályozó (a motortól függően) és egy szabványos szervó a kormánylapáthoz.Megfelelő
törzsátalakítással (ne feledkezzünk meg a tűzvédelmi intézkedésekről!) a modellt megfelelő méretű gőzmotorral is működtethetjük.
A készlet a következőket tartalmazza: Vákuumpréselt hajótest, előre kivágott és lézervágott rétegelt lemez alkatrészek, lucfenyő deszkák, előre kivágott mikrohab PVC alkatrészek, vákuumpréselt műanyag alkatrészek, sárgaréz drót és rúd, öntött fém alkatrészek és egyéb makett tartozékok, 2 csigát és fogazott szíjat, egy építési tervet, amely a hajó háromnézeti rajzát és az építés különböző lépéseinek perspektivikus rajzait tartalmazza, egy fényképes mellékletet, amely a makett és a tényleges hajó építését mutatja be, egy matricás lapot és építési útmutatót.
| Hossz [mm] | 1130 |
| Szélesség [mm] | 310 |
| Magasság [mm] | 400 |
| Vezérelt funkciók | M,LK |
| A konstrukció igényessége | S4 |
| A pilóták nehézsége | P1 |
Ajánlott meghajtás és RC-felszerelés:
| Motor | Dumas #2029 12 V 60,5:1 áttételezéssel vagy Graupner #1750 Pile-Mot 12 V | Graupner #2170 kéthengeres gőzgép + fogaskerékkészlet #1048 |
| Szabályozó | Graupner #2880 NAVY V30R | - |
| Akkumulátor | 12 V/7 Ah ólom-gél akkumulátor | - |
| Szervók | 1x HS-311 | 1x HS-311 |
| RC készlet | min. 2 csatorna | |
12V-os egyenáramú motor 60,5:1 arányú lassú sebességváltóval a Dumas Creole Queen, Mount...
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
