- Nincs-készleten
Acél vonalzó 15cm / 6 "csúszkával
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
1916-ban a Megállapodás kereskedelmi hajóinak német tengeralattjárók által okozott tengeri veszteségeinek hatására a haditengerészeti miniszterhelyettes Franklin D. Roosevelt megbízta az amerikai haditengerészetet egy olyan tengeralattjáró-elhárító hajó megtervezésével, amelyet az Egyesült Államok háborúba való belépése esetén gyorsan, nagy számban lehetne megépíteni kis polgári hajógyárakban. Az eredmény egy 220 lóerős benzinmotorokból álló, 18 csomós maximális sebességű, 100 láb hosszú hajótestű trió lett. A fegyverzet egy három hüvelykes ágyúból állt az orrban, két Colt géppuskából és egy mélységi töltetindítóból a szárnyon. 1917 júliusától 1919 elejéig az amerikai haditengerészet 441 hajót állított hadrendbe, amelyek nemcsak az amerikai, hanem a francia haditengerészetnél is szolgáltak (100 hajó). Brit kikötőkből tevékenykedtek, de harcoltak a Földközi-tengeren is, ahol többek között az Egyesült Államokban is harcoltak. Az Otrantói-szorost lezáró tengeralattjáró-elhárító járőröző erők részét képezték, és nem sok sikerrel védték a Hudecek kapitány-hadnagy és a többi osztrák-magyar és német tengeralattjáró behatolását az Adriától a Földközi-tengerig.
Amerikai tengeralattjáró-elhárító készletek 1:35 méretarányban, elektromotoros meghajtásra, közepesen haladó építőmesterek számára. A magas szintű kivitelezésnek köszönhetően az építés nem igényel nagy szakértelmet és felszerelést - de természetesen a hajóépítésben a gondos és türelmes munka elengedhetetlen a jó eredmény eléréséhez. A ragasztáshoz közepes és vastag tefraragasztóra, "acetonos" modellragasztóra, epoxira és műanyag modellek ragasztására alkalmas ragasztóra lesz szükség. A tényleges építés a hajó adott részének felépítését részletesen bemutató perspektivikus rajzok alapján történik, a kiválasztott kulcslépésekhez (például a hajótest vázának építéséhez) az építővázak előre kivágott alkatrészekből készülnek. A tartozékok, például a bordák gyártását megkönnyítik az 1:1 méretarányú sablonok.
A hajótest (a valódi hajóhoz hasonlóan) egy csontvázból áll, amelynek teste egy szárny, amelyre bordákat ragasztanak - minden alkatrész előre kivágott, lézervágott; a csontváz merevebb összeszerelését biztosító építőelemek előre kivágottak. A törzs héja balsafából készült - a puha fa használata megkönnyíti a deszkák hajlítását és alakítását (feszültség nélkül), valamint az azt követő csiszolását. Az összetettebb formák eléréséhez azonban természetesen áztatni kell őket (1:1 arányban hígított ammóniás vízben hidegen vagy forró vízben folyékony kenőanyag hozzáadásával) - de csak kivételesen, a hajó kifinomult kialakításának köszönhetően. A fedélzet cserép, a felépítmény pedig vákuumformázott műanyag alkatrészekből készült, balsa és lézervágott rétegelt lemez vázzal.
A makett tartozékai sárgarézhuzalból, öntött fehérfémből, fából és műanyagból készült alkatrészek széles skálájából állnak. Ha van elég ízlése és kitartása, tovább fejlesztheti a modellt üvegezett ablakokkal (az alapkivitelben az ablakok színnel vannak jelölve) és belső berendezési tárgyakkal, funkcionális világítással stb. kiegészítve.
Rajtad múlik, hogyan járulsz hozzá.
.. Ahajó meghajtásához egy 500-as vagy 600-as sorozatú villanymotor áll rendelkezésre (nem tartozik a készlethez), amelyet egy hatcellás NiMH vagy NiCd akkumulátor táplál (alkalmas pl.. 1:10 RC autó akkumulátor) vagy egy 6 V-os ólom-sav akkumulátor. Egy csónaktengelyt is meg kell vásárolni házzal és tengelykapcsolóval - a kompakt tengelyek tengelykapcsolóval és a motor rögzítésére szolgáló karimával nagyon alkalmasak.
H
osszú utakhoz nagy kapacitású akkumulátor használata esetén javasoljuk egy vízhűtéses motor beszerzését
. A hajó vezérléséhez bármilyen, legalább kétcsatornás, kétutas RC-készlet elegendő.Egy különböző, legalább 30A teljesítményű elektronikus fordulatszám-szabályozó (a motortól függően) és egy szabványos kormányszervó.A készlet a következőket tartalmazza: lézerrel vágott balsa és áttetsző alkatrészek, védőcsónakok vákuumbetétei, mikrohab PVC lemezek áttetsző alkatrészekkel, balsából és mészből készült gerendák, műanyag rudak, öntött fém alkatrészek és egyéb makett tartozékok, egy matricakészlet, a hajó rajzát az 1. intézkedésben:1, egy kép az építési útmutatóról.
Tipp: A tengeralattjáró építéséről készült fotóalbum itt található: https://photos.app.goo.gl/SHzpsU6Q9up2AFus6 A modellt egy AXI 2212/20 villanymotor hajtja FOXY R-35B Car kétsebességes vezérlővel és egy A123 LiFe 2500 mAh kétcellás akkumulátorral 1-1,5 óra hajózásra.
| Hossz [mm] | 953 |
| Szélesség [mm] | 135 |
| Magasság [mm] | 419 |
| Vezérlési funkciók | M,LK |
| Építési sebesség | S3 |
| Cölöpök hatékonysága | P1 |
Ajánlott meghajtási és RC-berendezések:
| Motor | Speed 500E vízhűtéssel |
| Sebességváltó | Nincs |
| Vezérlő | Graupner #2880 NAVY V30R |
| Hajócsavar | 3 lapátos 35 mm-es #2308.35 |
| Akkumulátor | Nosram 7,2 VÂ 2200 mAh NiMH |
| Szervó | 1x HS-311 |
| RC készlet | min. 2 csatorna |
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
