GO-17MG szervó 17g
Erős 17g-os mikro szervó fém fogaskerekekkel elektromos repülőgépekhez és vitorlázórepülőkhöz....
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Gyakorlatilag kész modell egy 2206 mm fesztávolságú, 2206 mm-es, extrudált poliolefin habból (EPO) készült, fürge és mozgékony motoros vitorlázórepülőgép modellje termikus és lejtőrepülésre. C3548-750 AC motorral, KAVAN R-50SB Plus vezérlővel és 6 szervóval felszerelve. Vezérelt szárnyszárnyak, kormánylapát, magassági kormány, fékszárnyak és a motor fordulatszáma. 4S LiPo 2600-4000 mAh 30C tápegységhez.
Více informacíSzüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A kedvenc PULSE 2200-asod visszatért a V2-es változatban - fürge és mozgékony, új, erősebb és gyorsabb szervókkal és számos más fejlesztéssel, mint például a precíziós gömbcsuklók a vezérlő rudakon, hogy semmi se álljon a lejtőn és a síkon való bohóckodásod útjába. A PULSE 2200 V2 teljesen mechanizált szárnnyal rendelkezik, szárnyvégekkel és fékszárnyakkal, masszív szénszál erősítésű EPO habszerkezettel, és rengeteg erővel a műrepüléshez és a lejtőn való repüléshez a 600-800W-os osztályú AC motornak köszönhetően. Tökéletes szabadidős gép, amelyet minden legalább egy kis haladó készséggel rendelkező pilóta élvezni fog.
A törzs rendkívül tartós EPO (extrudált poliolefin) habból készült, alapos belső megerősítésekkel. Az orrba egy C3548-750-es kefe nélküli villanymotor van beépítve egy 11×8"-os összecsukható légcsavarral és egy KAVAN R-50SB Plus vezérlővel, amely egy nagy teljesítményű BEC teljesítménystabilizátorral rendelkezik, ami a fedélzeten lévő 6 szervó működtetéséhez szükséges. A pilótafülke fedele levehető, elöl egy csapszeggel, hátul pedig egy mágnessel rögzítve. Az orrban bőséges hely van a meghajtó akkumulátor és a vevőegység számára.
A
kormány- és magassági kormányszervók a törzs farában találhatók, a kormányok működtetése rövid, egyenes drótrudakkal
történik.
a modell habosított EPO szárnya kétrészes, szénszálas gerendákkal, amelyek kiálló részei egyben szárnykapcsolóként is szolgálnak, amelyek a törzsben lévő duralumínium perselyekbe illeszkednek. A szárnyfelek egy műanyag csavarral vannak rögzítve a helyükön.
A
(karbonszalaggal megerősített) kormányszárnyakat és a fékszárnyakat két szervó vezérli egymástól függetlenül, rövid, egyenes drótrudakkal.
a
farokfelületek szintén hab EPO-ból készültek, karbonszalaggal megerősítve.
A
kétrészes vízszintes faroklap egy szénszálas csatlakozóval és egy pár csavarral csatlakozik a kielhez a könnyű összeszerelés és szétszerelés érdekében.
a
modell meghajtásához egy C3548-750 osztályú kefe nélküli motor szolgál, 50 A KAVAN R-50SB Plus vezérlővel, kibővített programozási lehetőségekkel.
a meghajtáshoz egy 2600-4000 mAh kapacitású LiPo quad cellára lesz szükség, legalább 30C terhelhetőséggel.
A modell vészhelyzetben történő vezérléséhez egy hatcsatornás számítógépes RC-készlettel speciális funkciók nélkül is boldogulhatunk - az alapváltozatban a kormányszárnyak és a fékszárnyak multicsatlakozóval ellátott kábeleken keresztül egyszerre csak egy csatornára csatlakoznak. Ideális esetben persze legalább egy hétcsatornás számítógépes RC-készletet kell használni, amely lehetővé teszi a csónakszárnyak és a fékszárnyak független vezérlését két szervóval és pillangófékként való keverését (mindkét csónakszárny felfelé, mindkét fékszárny lefelé terelődik). Ebben az esetben a csónakszárny és a fékszárny szervókat külön-külön kell csatlakoztatni.
Természetesen
a kézikönyv tartalmaz egy alapos táblázatot a bevált kormánykormány-kihajlási alapbeállításokkal, hogy könnyen repülésre kész legyen a Pulse 2200 V2, még akkor is, ha ez lehet az első "teljesen gépesített" szárnyú modellje.
ARF készlet tartalmazza: kész törzs, hab EPO szárny és farokfelület beépített motorral, légcsavarral, vezérlővel és 6 szervóval, kézikönyv.
Értesítés A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái
y) amelyek súlya meghaladja a 250 grammot, vagy amelyeken kamera vagy más, személyes adatok rögzítésére alkalmas érzékelő található, regisztrációra kötelezettek (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információért lásd:A drónok üzemeltetőinek és pilótáinak regisztrációja.
| Szárnyfesztávolság [mm] | 2206 |
| Hossz [mm] | 1266 |
| Súly [g] | 2100 - 2250 |
| Szárnyfelület [dm2] | 41.8 |
| Vezérelt funkciók | S,V,K(2),M,F(2) |
| Épület komplexitása | S0,S1 |
| Vezérlési bonyolultság | P2,P3 |
Erős 17g-os mikro szervó fém fogaskerekekkel elektromos repülőgépekhez és vitorlázórepülőkhöz....
Digitális pico-servo 9g műanyag fogaskerekekkel kis elektromos repülőkhöz és vitorlázórepülőkhöz....
Egy pár redukáló szilikon kábel a bal és jobb oldali csűrők és fékszárnyak külön csatornákhoz...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
Gyakorlatilag kész modell egy 2206 mm fesztávolságú, 2206 mm-es, extrudált poliolefin habból (EPO) készült, fürge és mozgékony motoros vitorlázórepülőgép modellje termikus és lejtőrepülésre. C3548-750 AC motorral, KAVAN R-50SB Plus vezérlővel és 6 szervóval felszerelve. Vezérelt szárnyszárnyak, kormánylapát, magassági kormány, fékszárnyak és a motor fordulatszáma. 4S LiPo 2600-4000 mAh 30C tápegységhez.
check_circle
check_circle
