- Nincs-készleten
Horgonylámpa 8x50mm (1 db)
Sárgaréz horgonylámpa 8x10 mm-es, 70 mm-es, 2 mm átmérőjű sárgaréz rúdra szerelve.
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Számlázó hajók
Az 1950-es évek elején Ejnar Billing dán építész és egykori RAF-pilóta egy halászhajó kézzel készített modelljét állította ki felesége hobbiboltjának kirakatában. Miután egy magazinban megjelent egy fénykép a modellről, Billing urat elárasztották a megrendelések, hogy több tucat ugyanilyen modellt építsen. Mivel nem tudta kezelni a mennyiséget, úgy gondolta, hogy a csónakot készletként kínálja - az első sorozatgyártású készletet, amelynek fából készült váza gerinccel, bordákkal és vászonplankázattal rendelkezik, hogy a lehető legjobban utánozza a valódi csónakok építését. Ez az építési módszer gyorsan elterjedt, és Billings úr modelljei elkezdték meghódítani a világot. 1958-ban megalakult a családi vállalkozás, amely ma is a Billing Boats nevet viseli. Az évek során a modellek tervezését továbbfejlesztették és korszerűsítették, az 1960-as években bevezették a műanyag hajótest-formázást, majd megjelentek a CNC-gépek, és az 1980-as évek végén és az 1990-es évek elején a Billing Boats elkezdte használni az alkatrészek lézeres vágását. Ma a céget a Billing Boats harmadik generációja vezeti, és az úszó RC modellek és a nem úszó asztali makettek még mindig a hajómodellezés abszolút élvonalát képviselik.
Örömmel kínáljuk a Billing Boats készletsorozatot, amelyből gyönyörűen részletezett, nem úszó maketteket építhet, és stílusos kiegészítője lehet otthoni enteriőrjének a tenger sós illatával és a távoli tenger hívó szavával...
HMS Warrior 1:100
A HMS Warrior és testvérhajója, a HMS Black Prince az agresszív francia páncélozott hadihajók - "ironcladok" - építésének agresszív francia programjára adott erőteljes válaszként jött létre. A francia La Gloire-rel ellentétben, amely hagyományos faszerkezetre erősített vaslemezekkel rendelkezett, a 60%-kal nagyobb Warrior teljes egészében vasból készült hajótesttel és 2,5 cm-es, formálható vasból készült lemezekből álló borítással rendelkezett. A középső hajóban lévő ágyúkat, a gépházat, a kazánházat és a lőszerraktárt egy "citadella" védte, amelynek réteges páncélzata 457 mm-es teakfa alapra helyezett 114 mm-es temperöntvénylemezekből állt. Az ilyen páncélzatot egyáltalán nem tudták áthatolni az akkori masszív vasgolyókat kilövő ágyúk. A hajó belsejét vízmentes válaszfalakkal osztották rekeszekre, hogy csökkentsék a hajó elsüllyedésének kockázatát - ez volt az első ilyen technika alkalmazása. 1861. augusztus 1-jén a Warrior 9 210 tonnás vízkiszorításával a világ legerősebb hadihajója lett, és egyértelművé tette, hogy Nagy-Britannia még mindig uralja a tengereket. A próbák során a Warrior gőzerővel 14 csomós sebességet tudott elérni, vitorlával pedig 13 csomót. A légellenállás csökkentése érdekében vitorlázás közben a hajócsavar egy speciális tengelybe volt emelhető, a tölcsérek pedig részben behúzhatók voltak. A fegyverzet 40 és 68 fontos, előrefelé töltő simacsövű lövegek és 110 fontos, csavaros csövű csavaros lövegek kombinációjából állt - összesen 40 darabból. A hajót 1883-ban kivonták a szolgálatból, majd raktárhajóként, később pedig úszó tankhajóként szolgált. 1979-ben a Marine Trustnak adományozták, és egy teljes felújítás után 1987 óta az angliai Portsmouth dokkjaiban található múzeumban látható, ahol nem messze Nelson HMS Victory nevű hajójától áll. A Warrior haladó hajóépítők számára készült; nem úszó asztali makettként épült.
A Warrior hajótestje klasszikus faszerkezetű, lézervágott alkatrészekből készült, vitorlavászon deszkázással és fából készült fedélzettel. A készlet tartalmazza a modell elkészítéséhez szükséges összes fa-, műanyag- és fémalkatrészt, makett tartozékokat stb.
| Méretarány: | 1:100 |
| Hossz [mm] | 1470 |
| Szélesség [mm] | 390 |
| Magasság [mm] | 670 |
Sárgaréz horgonylámpa 8x10 mm-es, 70 mm-es, 2 mm átmérőjű sárgaréz rúdra szerelve.
Sárgaréz korlátoszlop 15 mm 3 lyukkal 1 mm átmérőjű kötelekhez.
Sárgaréz korlátoszlop 30 mm 2 lyukkal az 1 mm átmérőjű kötelekhez.
11x20mm-es sárgaréz lámpa - a lámpa átmérője 6 mm, magassága 8 mm.
Sárgaréz hátsó lámpa 14x20mm - a lámpa átmérője 8 mm, magassága 12 mm.
Sárgaréz árboclámpa 8x12mm 2db. Belső furat 6 mm, furat a karimán az árbochoz 6 mm.
Rézhuzal hurok 2 mm átmérőjű szárral, teljes hossza 11 mm (100 db).
3 mm átmérőjű sárgaréz drótszem, szárral, teljes hossza 10 mm (100 db).
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
