Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

TORRO tank PRO 1/16 RC Panther G többszínű álcázó - infravörös IR - füst a csőből

PE_TOR11504-CA
4250229628660
1:16 méretarányú, félig méretarányos harckocsi elektromos meghajtással, funkcionális infravörös (IR) harcrendszerrel, hang- és füstmodullal.Více informací
311 390,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Raktáron

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

A Panther G a Panther V módosítása volt.

A Panzerkampfwagen V Panther (SdKfz 171) egy 1943 és 1945 között gyártott német harckocsi volt. A szovjet T-34/76 harckocsira adott német választ jelentette. Mind a páncélzat erősségében, mind pedig különösen a 7,5 cm-es KwK 42 L/70 löveg teljesítményében és pontosságában felülmúlta azt, de ezt az előnyét hamarosan nagyrészt behozta az új T-34/85 változat.

A

Párducot általában a II. világháború egyik legjobb közepes harckocsijának tartják, amelynek

kifejlesztése a német hadsereg keleti fronton szerzett tapasztalatai nyomán kezdődött. Ott a német harckocsik találkoztak a szovjet T-34-es közepes harckocsikkal és a nehezebb KV-1-esekkel, amelyek sok tekintetben felülmúlták a német "Páncélosokat". Még a később bevetett, hosszú löveggel felszerelt Pz IVF sem lehetett biztos a győzelemben az ellenfelekkel vívott harcban.

A

német harckocsik a szovjet eszközökhöz képest gyengén voltak páncélozva, a páncéllemezek szinte merőlegesen álltak egymásra, ami nagymértékben csökkentette a ballisztikai ellenállásukat

Az

új közepes harckocsi kifejlesztésével az MAN vállalatot bízták meg, amelynek vezetője a főtervező Ing. Paul Wiebicki vezetésével. 1942. február 3-án, mindössze 17 héttel a projekt munkálatainak megkezdése után elkészült az első Panther prototípus. A törzs és a torony hegesztett acéllemezből készült. A hatszög alaprajzú torony a súlypont közelében helyezkedett el, és a legénységi ülésekkel együtt foroghatott, meghibásodás esetén hidraulikusan vagy kézzel. A torony páncélzatának hátsó részén egy kör alakú menekülőnyílás volt. A tetején periszkópok, egy szellőző és egy irányítótorony helyezkedett el. A torony elülső része 80-110 mm vastag volt, az oldalsó része 45 mm. Az elülső hajótestet 60-80 mm vastag páncélzat védte, amelynek hatékonyságát a függőlegeshez képest 35°-os szögben történő dőlés növelte. A hajótest oldalsó és hátsó falai 40-50 mm páncélzatot viseltek. A hajótest alja és a torony teteje 16 mm vastag volt. A futómű nyolc futókerékből, egy feszítőkerékből és egy hajtókerékből állt két sorban. A lánctalpak 86 láncszemből álltak és 660 mm szélesek voltak. A harckocsi jól rugózott volt, és az akkori viszonyokhoz képest nagy kényelmet nyújtott. A fegyverzet egy 75 mm-es 7,5 cm-es KwK 42 L/70-es, visszarúgófékkel felszerelt 75 mm-es lövegből és két MG 34-es géppuskából állt. Az első 250 Panther harckocsit egy tizenkét hengeres Maybach HL 210 P30 benzinmotor hajtotta (ugyanaz a motor, amelyet a Tiger harckocsikban is használtak), amely 3 000 fordulat/perc fordulatszámon 475 kW (650 LE) teljesítményű volt, és három egyszemélyes légszűrővel rendelkezett. 1943 májusától azonban a Panthereket a Maybach HL 230 P30 tizenkét hengeres 23,1 literes motorral szerelték fel, amely már 515 kW (700 LE) teljesítményű volt. Az anyagtakarékosság érdekében a HL 210 alumínium motorblokkját öntöttvas blokkal helyettesítették. A porszennyeződések jobb eltávolítása érdekében két többlépcsős "ciklon" légszűrőt alkalmaztak. Az erőforrás minőségi kialakítása ellenére az alacsony minőségű benzin használata miatt a motor teljesítményét csökkenteni kellett.

A

730 literes üzemanyagtartály kapacitása 200 km hatótávolságot jelentett kemény utakon és csak 120 km-t terepen.

A

prototípus tesztjeit a thüringiai Eisenachban található Berka tesztpályán vége

zték.

Albert Speer, a Harmadik Birodalom gazdasági minisztere már 1942 júniusában utasítást adott a Man, Daimler-Benz, Henschel és MNH üzemekben egy 250 darabos sorozat gyártására. 1943 januárjában az első sorozatgyártású gépek megérkeztek a szolgálatokhoz.

Részlethű 1:16 méretarányban

A mintegy hat kilogrammos súlyával a Panther G ideális az igényes vásárlók számára. A professzionális kiadásban kiváló airbrush festésminőséggel, 2,4 GHz-es áramköri technológiával és új hangszóróval rendelkezik. Ez a modell kiváló vezethetőséggel, széleskörű funkciókkal és valósághű hangzással rendelkezik. A kiváló minőségű sínek, a meghajtó- és vezetőkerekek görgőkkel, valamint az alulrólA hajótest és a torony fémből készült. Sok apró alkatrész és különböző matricák tökéletesen kiegészítik a méretarányos másolatot.

Kezelőszervek és funkciók

A nagy teljesítményű tankmodell 2,4 GHz-es RC vezérléssel rendelkezik. A jármű IR harcrendszerrel van felszerelve, így az azonos sorozatú járművekkel való csaták is lehetségesek. A nyomatékoptimalizált motorok precíz és sima vezetést biztosítanak a Panther G-nek. A robusztus fogaskerékkel ellátott fém fogaskerekek és a továbbfejlesztett áttételezés nagyobb teljesítményt biztosít. Az arányos vezérlésnek köszönhetően nagyon lassan közelítheted meg a tankot, és egyenletesen növelheted a sebességet. A Panther G előre és hátrafelé, valamint balra és jobbra kanyarodással is halad. Helyben is lehet balra vagy jobbra fordítani. Az ágyút fel és le lehet emelni és le lehet engedni, a tornyot pedig 360 fokban el lehet forgatni. Különböző motorhangok, a cső visszarúgása, a torkolattűz és a kipufogó füstje teszi teljessé a valósághű élményt.

A csomag tartalma és műszaki paraméterek/funkciók

  • RC Panther G IR, professzionális Torro kiadás 1:16 méretarányban
  • Fa Torro láda a szállításhoz és tároláshoz
  • Súly: kb. 5,9 kg
  • 360°-os toronyforgatás
  • 2,4 GHz-es távirányító
  • Fém sebességváltó 1:4 áttétellel
  • 7,2 V NiMH készlet
  • 220V/7,2V-os töltő, 400 mAh töltés
  • Füstgenerátor és hangmodul
  • ÚJ kiegészítő funkció tüzeléskor: szükség és ízlés szerint be- és kikapcsolható hordófüst
  • Füstfolyadék
  • IR harci rendszer
  • Hordó visszarúgás
  • torkolattűz
  • kis alkatrészek, tartozékkészlet, matricák

Műszaki felszerelés
  • Szín: többszínű álcázás
  • Harci funkció: IR
  • Övek: fém
  • Görgők: fém
  • Felfüggesztés: torziós rúd felfüggesztés
  • Toronygyűrű forgása: 360°
  • Torony: fém
  • Alsó kád: fém
  • Sebességváltó: acél sebességváltó
  • Méretarány:1/16
  • Kiadás: Torro Pro-Edition
  • Kivitel: RTR modell
  • Kormány és futómű: fém
  • Torziós karok: fém

Warning:
  • Csak közvetlen felnőtt felügyelete mellett használható.
  • Életkori ajánlás: 14+
  • Nem alkalmas 36 hónaposnál fiatalabb gyermekek számára.
  • Fulladásveszély az apró alkatrészek miatt

TORRO
PE_TOR11504-CA
2 Elemek

Megadott referenciák

ean13
4250229628660

Kiegészítők

Kezdőlap
Egyéb modellek
Akkumulátorok

Ez még talán érdekelhet

Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.