Power Pack 2200 - 7.2V - 6 cellás NiMH Stickpack
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, max. kisütési áram 45A, csatlakozó: TAMIYA GOLD
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A Panther G a Panther V módosítása volt.
A Panzerkampfwagen V Panther (SdKfz 171) egy 1943 és 1945 között gyártott német harckocsi volt. A szovjet T-34/76 harckocsira adott német választ jelentette. Mind a páncélzat erősségében, mind pedig különösen a 7,5 cm-es KwK 42 L/70 löveg teljesítményében és pontosságában felülmúlta azt, de ezt az előnyét hamarosan nagyrészt behozta az új T-34/85 változat.
APárducot általában a II. világháború egyik legjobb közepes harckocsijának tartják, amelynek
kifejlesztése a német hadsereg keleti fronton szerzett tapasztalatai nyomán kezdődött. Ott a német harckocsik találkoztak a szovjet T-34-es közepes harckocsikkal és a nehezebb KV-1-esekkel, amelyek sok tekintetben felülmúlták a német "Páncélosokat". Még a később bevetett, hosszú löveggel felszerelt Pz IVF sem lehetett biztos a győzelemben az ellenfelekkel vívott harcban.
Anémet harckocsik a szovjet eszközökhöz képest gyengén voltak páncélozva, a páncéllemezek szinte merőlegesen álltak egymásra, ami nagymértékben csökkentette a ballisztikai ellenállásukat
Azúj közepes harckocsi kifejlesztésével az MAN vállalatot bízták meg, amelynek vezetője a főtervező Ing. Paul Wiebicki vezetésével. 1942. február 3-án, mindössze 17 héttel a projekt munkálatainak megkezdése után elkészült az első Panther prototípus. A törzs és a torony hegesztett acéllemezből készült. A hatszög alaprajzú torony a súlypont közelében helyezkedett el, és a legénységi ülésekkel együtt foroghatott, meghibásodás esetén hidraulikusan vagy kézzel. A torony páncélzatának hátsó részén egy kör alakú menekülőnyílás volt. A tetején periszkópok, egy szellőző és egy irányítótorony helyezkedett el. A torony elülső része 80-110 mm vastag volt, az oldalsó része 45 mm. Az elülső hajótestet 60-80 mm vastag páncélzat védte, amelynek hatékonyságát a függőlegeshez képest 35°-os szögben történő dőlés növelte. A hajótest oldalsó és hátsó falai 40-50 mm páncélzatot viseltek. A hajótest alja és a torony teteje 16 mm vastag volt. A futómű nyolc futókerékből, egy feszítőkerékből és egy hajtókerékből állt két sorban. A lánctalpak 86 láncszemből álltak és 660 mm szélesek voltak. A harckocsi jól rugózott volt, és az akkori viszonyokhoz képest nagy kényelmet nyújtott. A fegyverzet egy 75 mm-es 7,5 cm-es KwK 42 L/70-es, visszarúgófékkel felszerelt 75 mm-es lövegből és két MG 34-es géppuskából állt. Az első 250 Panther harckocsit egy tizenkét hengeres Maybach HL 210 P30 benzinmotor hajtotta (ugyanaz a motor, amelyet a Tiger harckocsikban is használtak), amely 3 000 fordulat/perc fordulatszámon 475 kW (650 LE) teljesítményű volt, és három egyszemélyes légszűrővel rendelkezett. 1943 májusától azonban a Panthereket a Maybach HL 230 P30 tizenkét hengeres 23,1 literes motorral szerelték fel, amely már 515 kW (700 LE) teljesítményű volt. Az anyagtakarékosság érdekében a HL 210 alumínium motorblokkját öntöttvas blokkal helyettesítették. A porszennyeződések jobb eltávolítása érdekében két többlépcsős "ciklon" légszűrőt alkalmaztak. Az erőforrás minőségi kialakítása ellenére az alacsony minőségű benzin használata miatt a motor teljesítményét csökkenteni kellett.
A730 literes üzemanyagtartály kapacitása 200 km hatótávolságot jelentett kemény utakon és csak 120 km-t terepen.
Aprototípus tesztjeit a thüringiai Eisenachban található Berka tesztpályán vége
zték.Albert Speer, a Harmadik Birodalom gazdasági minisztere már 1942 júniusában utasítást adott a Man, Daimler-Benz, Henschel és MNH üzemekben egy 250 darabos sorozat gyártására. 1943 januárjában az első sorozatgyártású gépek megérkeztek a szolgálatokhoz.
Részlethű 1:16 méretarányban
A mintegy hat kilogrammos súlyával a Panther G ideális az igényes vásárlók számára. A professzionális kiadásban kiváló airbrush festésminőséggel, 2,4 GHz-es áramköri technológiával és új hangszóróval rendelkezik. Ez a modell kiváló vezethetőséggel, széleskörű funkciókkal és valósághű hangzással rendelkezik. A kiváló minőségű sínek, a meghajtó- és vezetőkerekek görgőkkel, valamint az alulrólA hajótest és a torony fémből készült. Sok apró alkatrész és különböző matricák tökéletesen kiegészítik a méretarányos másolatot.
Kezelőszervek és funkciók
A nagy teljesítményű tankmodell 2,4 GHz-es RC vezérléssel rendelkezik. A jármű IR harcrendszerrel van felszerelve, így az azonos sorozatú járművekkel való csaták is lehetségesek. A nyomatékoptimalizált motorok precíz és sima vezetést biztosítanak a Panther G-nek. A robusztus fogaskerékkel ellátott fém fogaskerekek és a továbbfejlesztett áttételezés nagyobb teljesítményt biztosít. Az arányos vezérlésnek köszönhetően nagyon lassan közelítheted meg a tankot, és egyenletesen növelheted a sebességet. A Panther G előre és hátrafelé, valamint balra és jobbra kanyarodással is halad. Helyben is lehet balra vagy jobbra fordítani. Az ágyút fel és le lehet emelni és le lehet engedni, a tornyot pedig 360 fokban el lehet forgatni. Különböző motorhangok, a cső visszarúgása, a torkolattűz és a kipufogó füstje teszi teljessé a valósághű élményt.
A csomag tartalma és műszaki paraméterek/funkciók
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, max. kisütési áram 45A, csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 50A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max kisütési áram: 50A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 55A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 45A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Kisütési max. áram 60A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 70A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
