Power Pack 2200 - 7.2V - 6 cellás NiMH Stickpack
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, max. kisütési áram 45A, csatlakozó: TAMIYA GOLD
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
AzIS-2 (eredetileg IS-122 ) egy 1943-ban kifejlesztett szovjet nehéz harckocsi, amelyet a második világháború alatt és után használtak.
AzIS jelölés az Ioszif Sztálin nevet jelent
ette, azIS-1 prototípus építésével egyidejűleg megkezdődött a továbbfejlesztés, amelynek eredményeként a tankot 122 mm kaliberű löveggel szerelték fel, amelyet a kurszki csata után a legmegfelelőbb fegyvernek tartottak, amely képes volt a német nehéz harckocsikat kellő távolságból megsemmisíteni.
Aprototípust 1943 decemberében sikeresen tesztelték, és a sorozatgyártás azonnal megkezdődött.
AzIS-2 törzse többé-kevésbé megegyezett az IS-1-ével. 1944 folyamán áttervezték és egyszerűsítették a törzs elejét, amelynek felső részét egy darabból készítették. Az IS-1 harckocsira jellemző csuklós vezetőnyílást egy rögzített nyílás váltotta fel, amelyet egy terelőlap védett a páncélzaton csúszó lövedékek elterelésére. Bár a vezetőnek a tornyon keresztül kellett belépnie a harckocsiba, a padlóban volt egy menekülőnyílás arra az esetre, ha vészhelyzetben ki kellett volna szállnia a harckocsiból. A vezetőfülke fölött két periszkópot szereltek a hajótest tetejére.
Aharckocsit egy 500 LE teljesítményű V-2-IS dízelmotor hajtotta,
afutómű elöl egy feszítő kerékből, hat dupla futókerékből, hátul egy hajtókerékből és mindkét oldalon három feszítő csigából állt. A belső csillapítású futókerekeket torziós rudakkal függesztették fel. A törzs elején egy elektromosan meghajtott, öntött, tojásdad alakú torony volt. A torony egy 122 mm-es D-25T löveggel volt felszerelve, valamint egy kapcsolt géppuskával. Egy másik géppuska a lövészfülkében volt a torony hátsó részén. A löveg csöve torkolatfékkel volt felszerelve. A célzásra egy 10-T-17-es távcsövet használtak, a célzásra pedig egy Mk. IV. A szállított lőszerkészlet mindössze 28 darab osztott lövedék volt. A lövegtorony mindkét oldalán nyílások voltak, amelyek lehetővé tették az oldalirányú tüzelést a legénység személyes fegyvereiből, amelyeket általában csapokkal zártak el. A torony bal oldalán volt felszerelve a parancsnoki kupola, amely egy nyílással volt ellátva, amely a legénység számára biztosította a tankba való bejutást. Ennek a kupolának a jobb oldalán egy második, kisebb nyílás volt, amely elsősorban a lőszerek betöltésére szolgált. Egyes IS-2 harckocsik a parancsnoki kupolára egy 12,7 mm-es DŠK légvédelmi géppuskát szereltek. Néhány harckocsit 1945-ben képzeletbeli páncélzattal láttak el, amely a torony oldalát védte a halmozott lőszerektől, amelyek a páncélököl tömeges bevezetése után jelentős veszélyt jelentettek a szovjet harckocsikra.
Összesen 3483 darab IS-2 harckocsit gyártottak.
Az IS harckocsikat kezdettől fogva csak különálló gárdista nehézpáncélos ezredekhez rendelték. Ezeket az ezredeket 1945 elején különálló harckocsi dandárokba integrálták. Az IS-2 harckocsik nagy segítséget jelentettek az új generációs német harckocsik elleni harcban, mivel egyrészt erős passzív védelemmel, másrészt nagy tűzerővel rendelkeztek. A 122 mm kaliberű lövegnek köszönhetően gyakorlatilag bármely ellenséges harckocsit képesek voltak megsemmisíteni, ami fordítva nem volt így. Emellett a német páncélzat változó minősége miatt gyakori volt, hogy egy D-25T löveg találata után egy egész páncélzatot helyben leszakítottak. Az IS-2 harckocsik páncélzatának egyre jobb minőségével párhuzamosan egyre hatékonyabb fegyverré vált a Tiger és Panther harckocsik elleni harcban. Az IS-2 páncélzat és a sebességváltó minőségével a korai szakaszban voltak problémák, de ezeket a hiányosságokat a gyártás során kijavították. Az IS-2 harckocsikat először Ukrajna felszabadításakor vetették be. Talán leghíresebb bevetésük a sandomierzi csata volt, ahol a legújabb német Tiger II harckocsikkal csaptak össze. Az egyik szovjet parancsnok, a gárdisták hadnagya, V. A. Udalov, megsemmisítette az IS-2 harckocsiját a egyetlen ütközetben két Tiger II harckocsit és egy másik megrongálódott. A sandomierzi harcok megmutatták, hogy az IS-2 harckocsik, ha megfelelően használják őket, még a Németország által bevethető legújabb és legerősebb harckocsikat is képesek megsemmisíteni. Bármilyen hátrányai is voltak ezeknek a harckocsiknak, senki sem tagadhatja, hogy óriási jelentőségük volt Németország 1944-1945-ös gyors legyőzésében.Az 1. Csehszlovák Páncélosdandár a háború legvégén több IS-2 harckocsit kapott, de nem vett részt velük harcban, csak egy prágai felvonuláson vett részt. A leghíresebb IS-2 harckocsi, amelyet tévesen összetévesztettek a T-34-essel, a Lesanyban található múzeumban található rózsaszín harckocsi, amely a prágai emlékművön állt 23-as számú harckocsiként. Az IS-2 harckocsikat a háború után modernizálták, és a Szovjetunióval szövetséges országokba (Kuba, Egyiptom, Észak-Korea, Kína stb.) exportálták.
Részlethű 1:16-os méretarányban
A körülbelül hét kilogrammos súlyával az IS-2 1944 ideális az igényes vásárlók számára. A professzionális kiadásban kiváló airbrush festékminőséggel, 2,4 GHz-es áramköri technológiával és új hangszóróval rendelkezik. Ez a modell kiváló vezethetőséggel, széleskörű funkciókkal és valósághű hangzással rendelkezik. A kiváló minőségű lánctalpak, a görgőkkel ellátott meghajtó- és vezetőkerekek, valamint az alsó hajótest és a harci torony fémből készültek. A sok apró alkatrész és a különböző matricák tökéletesen kiegészítik a mérethű másolatot.
Kezelőszervek és funkciók
A nagy teljesítményű tankmodell 2,4 GHz-es RC vezérléssel rendelkezik. A jármű IR harcrendszerrel van felszerelve, így az azonos sorozatú járművekkel való csaták is lehetségesek. A nyomatékoptimalizált motorok precíz és sima vezetést biztosítanak az IS-2 számára. A robusztus fogaskerékkel ellátott fém fogaskerekek és a továbbfejlesztett áttételezés nagyobb teljesítményt biztosít. Az arányos vezérléssel nagyon lassan közelítheted meg a tankot, és egyenletesen növelheted a sebességet. Az IS-2 előre és hátrafelé mozog, balra és jobbra kanyarodással is. Helyben is lehet balra vagy jobbra fordítani. Az ágyút fel- és le lehet emelni, és a tornyot 360 fokban el lehet forgatni. Különböző motorhangok, a cső visszarúgása, a torkolattűz és a kipufogó füstje teszi teljessé a valósághű élményt.
A csomag tartalma és műszaki paraméterek/funkciók
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, max. kisütési áram 45A, csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 50A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max kisütési áram: 50A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 55A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 45A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Kisütési max. áram 60A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
Méretek: 135x45x23mm, súly: 260g, Max. kisütési áram 70A, Csatlakozó: TAMIYA GOLD
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
