- Nincs-készleten
Acél vonalzó 15cm / 6 "csúszkával
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A Granville Brothers "repülő silók" (innen a "Gee Bee") kétségtelenül a leghíresebb és valószínűleg a legfurcsább gépek, amelyek valaha is versenyszerűen repültek a pilonok körül. A Granville fivérek szilárdan hittek abban, hogy a tiszta, csepp alakú törzs aerodinamikailag a legelőnyösebb. Csak a puszta szükség kényszerítette őket arra, hogy "elrontsák" az ideális cseppet szárnnyal, kiálló pilótafülkefedéllel és farokfelületekkel. Arra azonban ügyeltek, hogy ez a "zavarás" a lehető legminimálisabb legyen - az eredmény egy hihetetlenül gyors, de rendkívül nehezen vezethető repülő rakéta lett. Az 1932-es Thompson Trophy-n való részvételhez azonban Jimmy Doolittle-t is szerződtették, akinek már volt egy Schneider-kupa-győzelme egy Curtiss úszórepülővel és egy sebességi világrekordja a vízirepülőgépeknél. Jó választás volt, Doolittle - ha szűken is, de - győzött. Egy évvel később az R-1 lezuhant a Bendix Trophy (az Amerikát átszelő hosszú távú gyorsasági verseny, amely mindig megelőzte a pylon alapú Thompson Trophy-t) során, és pilótája meghalt. A javítások után ismét lezuhant, ezúttal a pilóta súlyos sérülésekkel megúszta. A gép ezután gazdát cserélt, és a Granville-ék ajánlása ellenére átépítették - ami végzetesnek bizonyult. A folyamatosan módosított és továbbfejlesztett Gee Bee további darabjai egészen az 1930-as évek végéig harcoltak a Thompson és Bendix Trophy-kért - legnagyobb riválisaik a Wedell-Williams "44-es" modell (Gilmore Racer) és Howard "Mr. Mulligan" gépei voltak, amelyeket szintén megépíthetsz gumiszalagként a kínálatunkban található DUMAS és SIG készletekből.
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép annak a modellezőnek, aki már rendelkezik legalább alapvető tapasztalatokkal a gumiköteles meghajtású kismodellek építésében (általános modellként a klasszikus építéssel kapcsolatos alaptapasztalat megszerzéséhez javasoljuk, hogy először építsen pl. Fejlesztheti készségeit a "kopoltyús" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonásban és festésben, a gumikötegek előkészítésében és ápolásában, a repülésben - egyszerűen a tiszta klasszikus modellépítés minden csodálatos készségében. Tekintettel a modell méretére és a készlet összetettségére, elég sok építési feladatot kell elvégezni, de a rendkívül kifinomult lézerrel faragott alkatrészeknek köszönhetően úgy megy, mint a karikacsapás
.szabadon repülő félméretű gyorsasági különlegesség a pilonok körüli versenyzéshez, amelyet gumihevederes hajtásra terveztek. A modell klasszikus, teljesen balsából készült, lézervágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyag makettekkel és fröccsöntött műanyag alkatrészekkel. A törzs igazi miniszabályos technológiával készült, válaszfalakkal és nagyszámú stringerrel, hogy hűen reprodukálja a modern gépek lekerekített formáit. Két lépésben épül fel - függőlegesen "vágva", először közvetlenül a munkapadon építi meg a törzs egyik felét, majd a másik felét "ragasztja" rá. Ez biztosítja, hogy még egy bonyolult formájú törzs is egyenesen és szimmetrikusan épüljön meg, anélkül, hogy speciális szerelvényekre lenne szükség.
Aszárny klasszikusan gerendákból és bordákból, a farokfelületek balsacsíkokból és lézervágott alkatrészekből épülnek
.5-6g-os szervókkal a Gilmore Racer RC modellé való átalakításra is alkalmas - már elég nagy ahhoz, hogy egészen közönséges miniatűr RC felszereléseket lehessen benne szállítani.
A
meghajtáshoz egy AXI 2204 osztályú brushless motor és egy 300-800 mAh Li-Po twin cellát használhat
A készlet tartalmazza: balsa lézervágott alkatrészek, balsa gerendák, vákuum-öntött alkatrészek (motorborítás, pilótafülke borítás...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiköteg (FAI TAN II verseny gumi), kerekek, acél zsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, színes bevonópapír, lap samolepek, építési terv.| Fesztávolság [mm] | 610 |
| Hossz [mm] | 427 |
| Vezérelt funkciók | Nincs |
| Konstrukciós követelmények | S2 |
| Pilóta nehézsége | P0 |
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
