Acél vonalzó 15cm / 6 "csúszkával
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A Vought F-4U Corsair a második világháború legerősebb amerikai fedélzeti vadászgépe volt. Miután megoldotta kezdeti problémáit (a túl merev futómű és a pilótafülke rossz látási viszonyai megnehezítették a hordozóra történő leszállásokat), a Grumman Hellcat-tel együtt felelős volt azért, hogy a japán légierőt kisöpörje a Csendes-óceán feletti égboltról. A Corsair-ek a brit Flotta Légierő színeiben és a tengerészgyalogos századok földi repülőtereiről is sikeresen működtek. Az amerikai haditengerészet és tengerészgyalogság fegyverzetében jóval az 1950-es évekig kitartott, amikor is vadászbombázóként fontos szerepet játszott a koreai háború kezdetén a kommunista Észak-Korea kezdeti támadásának elhárításában.
A készlet egy nagyméretű, szabadon repülő vadászrepülő, alacsonyan repülő bombázó makettje, amelyet gumicsomaghajtásra terveztek; az utasítások és a tervrajz lehetővé teszi a modell megépítését szabadon repülő, 0,8 köbcentis belsőégésű motorral hajtott modellként, lekötözött, 1,5 köbcentis belsőégésű motorral hajtott modellként vagy statikus modellként is, kidolgozott makett részletekkel, beleértve egy múzeumi minőségű, 1:16 méretarányú pilótafülke belsejét (egy külön "Akcióterv" rajz ábrázolja ezt a konstrukciót).
A modell klasszikus, teljesen balsából készült, előre kivágott fa alkatrészekkel, nagyszámú vákuumformázott műanyagból készült mock-up tartozékkal, fröccsöntött műanyag alkatrészekkel és "műanyag rétegelt lemezből", a hagyományos rétegelt lemezt helyettesítő könnyű és erős anyagból készült előre kivágott alkatrészekkel. A törzs természetesen igazi miniszabályos technológiával készült, válaszfalakkal és több merevítővel, hogy hűen visszaadja a lekerekített formákat. Két lépésben épül fel - függőlegesen "vágva", először közvetlenül a munkalapra építjük a törzs egyik felét, majd a másik felét "ragasztjuk" rá. Ez biztosítja, hogy még a bonyolult formájú hajótest is egyenesen és szimmetrikusan épüljön meg, anélkül, hogy speciális szerelvényekre lenne szükség.
Mivel ez amodell haladó építőknek készült, már több korábbi tapasztalattal kell rendelkeznie a klasszikus gumimotoros modellépítésben és repülésben.
a Corsair alkalmas arra is, hogy elektromos vagy 0,8-1,2 cm3-es belsőégésű motorral RC modellé alakítsák át - bár az építési terv nem kínálja ezeket a lehetőségeket, ez nem jelenthet nagy problémát egy tapasztaltabb modellezőnek.
Akészlet tartalmaz: balsa előre kivágott alkatrészeket, balsa gerendákat, műanyag rétegelt lemez előre kivágott alkatrészeket, vákuumformázott makett alkatrészeket (motorburkolat, motor...), átlátszó acetátból öntött pilótafülke burkolat, műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumicsomó (5x1mm gumi), acélzsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, műanyag kerekek, bevonópapír, fogantyú és lengőkar a befogó modellhez, nagy ív nedves matricák, építési terv.
Építési tipp: NE használjon előre kivágott alkatrészeket! Fordítsa meg a deszkát, helyezze a munkafelületre, és finom csiszolópapírral (#220 vagy finomabb) enyhén csiszolja le. Az alkatrészek ezután könnyebben szétválaszthatók; ha néhány farost még mindig a deszkához "kötődik", óvatosan válassza szét az alkatrészt egy éles modellező késsel (pl. egy 1. számú Excel-kés 11-es pengével alkalmas).
A gumiköteg kezelése: Óvatosan mossa ki az új gumit szappanos vízben, és hagyja megszáradni. Ezután kenje be ricinusolajjal (gyógyszertárakban kapható) vagy a horgászzsinórok kenésére szolgáló szilikonvazelinnel (horgászfelszerelés-boltokban kapható). Repülés után vegye le a köteget a modellről, és tárolja lezárt műanyag zacskóban. A megolajozott gumiköteg simábban és kisebb súrlódással tekeredik ki - nagyobb teljesítményt ad és tovább tart. Az új köteget is jó ötlet először betörni - az első 2-3 repülésnél csak 80-100 fordulatot pörgetni, tcsak akkor lőhet biztonságosan többet.
| Fesztávolság [mm] | 781 |
| Hossz [mm] | 622 |
| Vezérelt funkciók | Nincs |
| Igényes konstrukció | S3,S4 |
| Pilóta nehézségei | P0 |
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
