Acél vonalzó 15cm / 6 "csúszkával
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A Mikojan-Gurjevics MiG-17 a jól bevált Mig-15 és 15bis folytatása volt. Első pillantásra egy új szárnyban különbözött tőlük, amely törött belépőéllel és három aerodinamikai szárnyszárnnyal rendelkezett, ami lehetővé tette, hogy kissé meghaladja a hangsebességet. Kezdetben (a Mig-15bishez hasonlóan) VK-1 hajtóművekkel (a Rolls-Royce Nene másolata) hajtották, később azonban megkapták a nagyobb teljesítményű VK-1F utánégetőt. A MiG-17-eseket licenc alapján Lengyelországban és Kínában is gyártották Shenyang J-5/F-5 néven; a Közel-Keleten és Vietnamban is bevetették őket...
Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép annak a modellezőnek, aki már rendelkezik legalább alapvető tapasztalatokkal a kis gumiszalaghajtású modellek építésében (a klasszikus építéssel kapcsolatos alaptapasztalat megszerzéséhez legelső modellként először pl. a pl. A "kopoltyús" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonásban és festésben, a gumikötegek előkészítésében és ápolásában, a repülésben - egyszerűen a tiszta klasszikus modellépítés minden csodálatos készségében fejlődhetsz. Nem kell sokat építeni, nem kell több száz órát tölteni a műhelyben, és a nagymértékben előmunkált, lézerrel faragott alkatrészeknek köszönhetően gyerekjáték az építés.
Egy szabadon repülő félméretű szovjet sugárhajtású vadászrepülőgép készlet, amelyet úgy terveztek, hogy egy gumicsomaggal lehessen meghajtani. A modell egyszerű, klasszikus, teljesen balsából készült, lézerrel faragott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyag makett kiegészítőkkel és fröccsöntött műanyag alkatrészekkel. A törzs igazi miniszabályos technológiával készült, válaszfalakkal és nagyszámú stringerrel, hogy hűen reprodukálja a modern gépek lekerekített formáit. Két lépésben épül fel - függőlegesen "vágva", először közvetlenül a munkapadon építi meg a törzs egyik felét, majd a másik felét "ráragasztja". Ez biztosítja, hogy még a bonyolult formájú törzs is egyenesen és szimmetrikusan épüljön meg, anélkül, hogy speciális szerelvényekre lenne szükség. A szárny hagyományos építésű gerendákból és bordákból, a farokfelületek balsacsíkokból és lézervágott alkatrészekből készülnek.
Akészlet tartalmazza: balsából lézervágott alkatrészek, balsa gerendák, vákuum-öntött alkatrészek (pilótafülke fedele...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiköteg (FAI TAN II versenygumi), kerekek, acélzsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, színes bevonópapír, matrica lap, építési terv.
| Fesztávolság [mm] | 457 |
| Vezérelt funkciók | Nincs |
| Építési nehézség | S1,S2 |
| Pilóta nehézsége | P0 |
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
