Acél vonalzó 15cm / 6 "csúszkával
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Amikor 1956-ban megkezdődött a régebbi, négyüléses, háromkerekű orrfutóművel ellátott Cessna 170-es új változatának gyártása, még a legoptimistábbak sem tudták biztosan, hogy ez a gép a mai napig gyártásban marad, és minden idők legkelendőbb egymotoros repülőgépe lesz - több mint 43 000 darab készült belőle!
Amellett, hogy a Cessna 172-es a világ minden táján rendületlenül és feltűnésmentesen szolgálta a polgári és katonai felhasználókat, hihetetlen tartóssági rekord felállításával is kitűnt. 1958. december 4-én a Robert Timm és John Cook által vezetett Cessna N9172B felszállt a Las Vegas melletti McCarran repülőtérről. A gép 64 nap, 22 óra, 19 perc és 5 másodperc elteltével, 1959. február 4-én ismét leszállt. Üzemanyagot, olajat, élelmiszert és vizet a fedélzetre a repülés közben szállítottak egy teherautóból, amely egy hosszú egyenes sivatagi útszakaszon haladt ugyanolyan sebességgel, mint a fölötte repülő Cessna. A rekordkísérletet csak akkor fejezték be, amikor a folyamatosan járó motor már régen túllépte a két nagyjavítás között szokásos időt, és teljesítménye annyira lecsökkent, hogy már nem volt elegendő az emelkedéshez.
Szabadon repülő négyüléses turista hegyi repülőgép makettkészlet, amelyet gumiszalagos meghajtásra terveztek; az utasítás és a terv lehetővé teszi a modell megépítését szabadon repülő, 0,8 köbcentiméteres belsőégésű motorral hajtott modellként, 0,8-1 köbcentiméteres belsőégésű motorral hajtott, kikötött modellként, vagy statikus modellként, kidolgozott, múzeumi minőségű részletekkel, 1:16 méretarányban.
A modell klasszikus, teljesen balsából készült, előre kivágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült makett tartozékokkal, fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel és a klasszikus rétegelt lemezt helyettesítő könnyű és erős anyagból, a "műanyag rétegelt lemezből" készült előre kivágott alkatrészekkel. A törzs természetesen igazi miniszabályos technológiával készült, válaszfalakkal és több stringerrel, hogy hűen visszaadja a lekerekített formákat. Két lépésben épül fel - függőlegesen "vágva", először közvetlenül a munkalapra építjük a törzs egyik felét, majd a másik felét "ragasztjuk" rá. Ez biztosítja, hogy még a bonyolult formájú hajótest is egyenesen és szimmetrikusan épüljön meg, anélkül, hogy speciális szerelvényekre lenne szükség.
Mivel ezegy haladóbb építőknek szánt kismodell, már rendelkeznie kell korábbi tapasztalattal a klasszikus gumimotoros modellépítésben és repülésben
. aSkyhawk alkalmas elektromos hajtású RC modellé való átalakításra is - bár az építési terv nem kínálja fel ezt a lehetőséget, egy tapasztaltabb modellezőnek nem jelenthet nagy problémát.
Akészlet tartalmaz: balsa előre vágott alkatrészek, balsa gerendák, műanyag rétegelt lemez előre vágott alkatrészek, vákuumformázott makett alkatrészek (pilótafülke burkolat, motorburkolat, kerékborítások,...), műanyag légcsavar tengellyel és fejjel, gumiköteg (5x1mm gumi), acélzsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, kerekek, borítópapír, fogantyú és lengőkar a befogó modellhez, ív nedves matricák, építési terv.
Építési tipp: NE használjon előre kivágott alkatrészeket! Fordítsa meg a deszkát, helyezze a munkafelületre, és finom csiszolópapírral (#220 vagy finomabb) enyhén csiszolja le. Az alkatrészek ezután könnyebben szétválaszthatók; ha néhány farost még mindig a deszkához "kötődik", óvatosan válassza szét az alkatrészt egy éles modellező késsel (pl. egy 1. számú Excel-kés 11-es pengével alkalmas).
A gumiköteg kezelése: Óvatosan mossa ki az új gumit szappanos vízben, és hagyja megszáradni. Ezután kenje be ricinusolajjal (gyógyszertárakban kapható) vagy a horgászzsinórok kenésére szolgáló szilikonvazelinnel (horgászfelszerelés-boltokban kapható). A nyakkendő berepülése utánvegye ki a modellt, és tárolja lezárt műanyag zacskóban. A megolajozott gumiköteg simábban és kisebb súrlódással tekeredik ki - nagyobb teljesítményt nyújt és hosszabb ideig tart. Az új köteget is érdemes először betörni - az első 2-3 repülésnél csak 80-100 fordulatot tekerjen fel, csak ezután lehet biztonságosan többet tekerni.
| Fesztávolság [mm] | 915 |
| Hossz [mm] | 660 |
| Vezérelt funkciók | Nincs |
| Igényes konstrukció | S3 |
| Pilóta nehézségei | P0 |
15 cm / 6 "acél vonalzó kalibrálva mm-ben és hüvelyben, csúszkával a mélységméréshez vagy a...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
