HS-5245MG DIGITÁLIS
Erős digi miniservo 32g fém fogaskerékkel általános használatra. 1xBB, 4,4 kg/cm tolóerő,...
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Az Extreme Flight akrobatikus modellek lazán valódi repülőgépeken alapulnak, miközben a tervező számos módosítást engedett meg magának, hogy egyedi megjelenésű és repülési teljesítményű modellt alkosson. Az EXP megnevezésnek semmi köze a tényleges repülőgéphez, hanem az "Experimental Progressive" (kísérleti progresszív) szavak rövidítése. Ezt a megnevezést azért választották, mert az Extreme Flight modellek számos fejlett tervezési és aerodinamikai koncepciót alkalmaznak. A balsafa és rétegelt lemez alkatrészekre épülő könnyűszerkezetes konstrukcióban nagy mennyiségű szén- és üvegszálas kompozit anyagot használnak – és a megfelelő helyeken –, hogy minimális súly mellett nagy szilárdságot és merevséget érjenek el a sárkányrepülőben. Az eredmény egy robusztus modell, amely széles tartományban képes kezelni az aerodinamikai terheléseket, de mégis elég könnyű ahhoz, hogy alacsony felületi terhelést érjen el.
A készlet részét képezik a hangoló szárnyvégek, vagyis az oldalerő-generátorok (SFG - Side Force Generators), amelyek növelik a modell effektív oldalfelületét, ami megkönnyíti és stabilabbá teszi a késrepülést és az egyéb, a kormánylapát "tekintélyétől" függő fordulókat. Ezek a szárnyvégek a nagy állásszögű fordulók (harrier) során is stabilabbá teszik a modellt. Javasoljuk, hogy szereld fel őket a modellre, és kísérletezz velük.
A tökéletesen festett laminált motortér burkolat és az aerodinamikus kerékborítások, valamint a választható ULTRACOTE (=Oracover) vasalható fóliabevonat számos színsémája közül választhat, amelyre jogosan lesz büszke a repülőtéren. Mindezen modern elemek kombinációja egy olyan modellt hoz létre, amely a modern műrepülés lehetőségeinek határait feszegeti. Az Extreme Flight modellek a modern műrepülés minden módjában kiemelkedően teljesítenek, beleértve a lassú 3D-s akrobatikát alacsony magasságon, a gyors és agresszív extrém akrobatikát és a klasszikus precíziós akrobatikát.
Brit műrepülőgép sport félmakettje 2-es változatban, AC elektromos motorral meghajtással, tapasztalt pilóták számára, akik klasszikus, precíz és extrém 3D akrobatikus repülésre vágynak.
A modell törzse innovatív, lézerrel vágott rétegelt lemezből és balsafából készült alkatrészekből áll, karbon szövettel borítva (= súlycsökkentés és egyben merevségnövelés), kompozit megerősítésekkel, levehető laminált motorburkolattal és a törzs levehető felső részével, kabinnal a meghajtási rendszerhez és az RC berendezésekhez való tökéletes hozzáférés érdekében. A motor a hátsó egységben egy rétegelt lemez dobozágyon van rögzítve; a törzs alján egy alagút van előkészítve egy hangolt kipufogó esetleges beszereléséhez.
A kétrészes, szimmetrikus profilú szárny (a felek oldalról csúsznak a karbon csőcsatlakozóra, és CNC alumínium gyorsrögzítő rendszerrel rögzíthetők) szintén klasszikus konstrukció, teljes egészében balsafából készült merev bevonattal. A nagy felületű szárnyakat 2 független szervomotor vezérli. A szárnyak végeit a mellékelt szárnyvégekkel szerelheti fel.
A farokfelületek könnyű, teljes egészében balsafából készültek, a VOP egy darabból áll, amelyet a törzsbe kell ragasztani. A magassági kormány feleit egy szervomotor vezérli, amely a törzs hátsó részében található egy rövid, egyenes rúddal; a kormányt is egy rövid rúd vezérli, a szervomotor szintén a törzs hátsó részében található. A teljes modell ULTRACOTE vasalható fóliával van bevonva (ez az USA-ban a jól ismert Oracover fóliák védjegye).
A futómű szögesdrótos, karbon főlábakkal, laminált borítású kerekekkel és drótvázas szögesdróttal, karbon konzollal, amely az irányjelzőhöz csatlakozik.
A meghajtáshoz szükséged lesz egy XPWR22cc AC villanymotorra, 80-90 A sebességszabályozóval, amelyet egy 5-6S LiPo akkumulátor (3300-4000 mAh) táplál.Teherbírása legalább 40°C. A modell vezérléséhez legalább egy négycsatornás számítógépes RC készlet alkalmas - a repülési akrobatikához elengedhetetlen a megfelelő méretű dupla és exponenciális kitérések programozásának lehetősége - klasszikus precíz és extrém 3D. Egy gyors és nagy teljesítményű mini méretű szervomotor is megfelelő - pl. Kavan GO-1035MG, Kavan GO-10S41MG, vagy Hitec HS-5245MG, HS-7245MH stb. Az építőkészlet tartalma: vasalható fóliával bevont törzs, szárny- és farokfelületek, laminált motorburkolat, teljes kiegészítőkészlet, karbon alváz, sarkantyú, világító kerekek és használati utasítás.Csomag méretei: 131 x 50 x 39 cm
Csomag súlya: 9,5 kg
Figyelmeztetés
A pilóta nélküli rendszerekről és a harmadik országbeli pilóta nélküli rendszerek üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus légi járművek, multikopterek, drónok) üzemeltetőit és pilótáit regisztrálni kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkat itt talál: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja
| Fesztávolság [mm] | 1524 |
| Hossz [mm] | 1540 |
| Súly [g] | 2720 - 3000 |
| Szárnyfelület [ dm² ] | 46,5 |
Erős digi miniservo 32g fém fogaskerékkel általános használatra. 1xBB, 4,4 kg/cm tolóerő,...
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Mindössze 5 csatorna támogatással. Súlya csupán 18g....
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Egészen 24 csatorna támogatás (16 stabilizált)....
Váltakozó áramú elektromos motor forgóházzal repülőmodellekhez: vitorlázó repülőgép 5500g, oktató...
Váltakozó áramú elektromos motor forgóházzal repülőmodellekhez: vitorlázó repülőgép 5500g, oktató...
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
