- Nincs-készleten
BD CORTEX - stabilizáló egység
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Mindössze 5 csatorna támogatással. Súlya csupán 18g....
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Félkész könnyű közlekedési felsőlap kétütemű 10-15ccm, négyütemű 15-20ccm vagy benzines 15ccm-es motorokhoz. Clark Y profilú törzs és szárny kialakítás, vezérsíkok, kormánylapát, kormánylapát, magassági kormány.
Více informacíSzüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A Stinson Reliant sorozat három-ötüléses könnyű szállító repülőgépei az amerikai repülés "aranykorának", az 1920-as évek végének és az 1930-as évek nagy részének legjobb gépei közé tartoznak. Míg a korai SR-1-től SR-6-ig terjedő modellek egyszerű, egyenes szárnnyal rendelkeztek, a későbbi SR-7-től SR-10-ig terjedő szériáknak gyönyörű, vágott "sirály" szárnya volt. Az elegánsan csukott futóművel és a nagyméretű, NACA-típusú, gyűrű alakú motorháztetővel együtt, a szelepfedelek fölött kiálló "dudorokkal" együtt a valaha épített egyik legszebb repülőgép összetéveszthetetlen sziluettjét alkotja. A II. világháború alatt nagy számban építettek Reliantseket UC-81 katonai összekötő vagy AT-19 kiképzőgépként (vagy Reliant Mk.I a RAF számára).
Az amerikai sport- és könnyű szállító hegyi repülőgép félmárkája klasszikus, teljesen balsából készült, 10-15 cm3-es kétütemű motorral, 15 cm3-es négyütemű motorral, 15 cm3-es benzinmotorral vagy AXI-osztályú elektromos motorral hajtott, közepesen fejlett pilóták számára
. a
törzs klasszikus balsából és könnyű rétegelt lemezből készült, levehető NACA típusú üvegszálas motorborítással, jellegzetes "dudorodó" szelepfedéllel. A belsőégésű motor vagy az elektromos motor egy ágyra van szerelve, amely egy rétegelt lemezből készült motor válaszfalhoz van rögzítve, amely a törzs tömör dobozos "magjának" része. Ez helyet biztosít az üzemanyagtartály számára is. A pilótafülke makettfelszerelésű, egy nyitható ajtón keresztül hozzáférhető A kormány-, magassági és gázkar szervók a pilótafülke padlója alatt helyezkednek el, egy olyan térben, amelyhez a törzs alján lévő levehető fedéllel lehet hozzáférni.
A
kormányok vezérlése kábelkötegekkel történik, robusztus drótrudakkal
A
kétrészes, félirányú profilú szárny klasszikus felépítésű, merev torziós doboz borítással. A szárnyfelek oldalirányban csúsznak egy csőszerű duralumíniumcsatlakozóra, és csavarokkal vannak rögzítve. A szárnymerevítők alumíniumlemez maggal rendelkeznek, fa formaburkolattal; csavarokkal vannak rögzítve.
A
kormánylapátokat és a fékszárnyakat két pár szervó működteti egymástól függetlenül, rövid, egyenes huzalrudakkal.
a farokfelületek hagyományos, teljesen balsa szerkezetűek.
a kormánylapáthoz kapcsolt, kormányozható huzalsarkantyúval ellátott futómű duralumínium főlábakkal, üvegszálas formájú kerékborítással.
A
modell Oracover vasalható fóliával van borítva, a gép lenyomata az U.S.A.-ban repül
. A modell
vezérléséhez legalább egy hétcsatornás számítógép-készletre lesz szükség, amely lehetővé teszi a kormányszárnyak és a fékszárnyak független vezérlését. A
készlet a következőket tartalmazza: épített és bevonatos törzs, fújt üvegszálas motorburkolat, kész szárnyvégek, a radiálmotor műanyag makettje, üvegszálas kerékborítások, épített és bevonatos szárnyak és farokfelületek, duralumínium futómű, tartozékkészlet, kerekek és képes útmutató.
Értesítés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019/947), a 24. sz.
A250 g-nál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok bármilyen módon történő rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok)üzemeltetőiés pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).>Span[mm]1720
| Hossz [mm] | 1338 |
| Súly [g] | 4400 - 4800 |
| Szárnyfelület [dm2] | 42.2 |
| Ajánlott tank térfogat [ml] | 250 - 400 |
| Vezérelt funkciók | S,V,K(2),M,F(2) |
| A konstrukció igényessége | S2 |
| A pilóták nehézsége | P2,P3 |
Ajánlott meghajtás és RC-felszerelés:
| 2T | 4T | Benzin | |
| Motor | ASP S61A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
| Légcsavar | MA 12x6" | APC 13x8" | XOAR 14x8" |
| Tartály (cc) | 300-400 | 300-400 | 200-300 benzin |
| Szervók | 5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
| Digi szervók | 5x HS-5485HB (K, F, M), 2x D645MW (S, V) | ||
| RC készlet | min. 7 csatornás számítógép | ||
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Mindössze 5 csatorna támogatással. Súlya csupán 18g....
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Egészen 24 csatorna támogatás (16 stabilizált)....
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
Félkész könnyű közlekedési felsőlap kétütemű 10-15ccm, négyütemű 15-20ccm vagy benzines 15ccm-es motorokhoz. Clark Y profilú törzs és szárny kialakítás, vezérsíkok, kormánylapát, kormánylapát, magassági kormány.
check_circle
check_circle
