- Nincs-készleten
BD CORTEX - stabilizáló egység
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Mindössze 5 csatorna támogatással. Súlya csupán 18g....
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Német zuhanóbombázó félmakettje 1910mm kétütemű 20ccm, négyütemű 25-30ccm vagy benzinmotorokhoz 20-30ccm. Szerkezeti törzs és orrfelületek matt vasalható fólia borítással. Vezérelt szárnyszárnyak, fékszárnyak, kormánylapát, magassági kormány.
Více informacíSzüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
A "W" szárnyú gépek és a jellegzetes tömör "cipő" futóművel, amelyek szirénák sikolyával szinte merőlegesen zuhannak a védelmet kétségbeesetten kereső, tehetetlen gyalogosokra - ez a Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - zuhanóbombázó), a náci villámháború szimbóluma. A Stukák a szárazföldi csapatokkal tökéletesen összehangolva, akiket a hagyományos tüzérséggel, amely egyébként nem tudott lépést tartani a páncélosok gördülő oszlopaival, legyőzték Lengyelországot, Dániát és Norvégiát, valamint Franciaországot, Jugoszláviát és Görögországot. Csak az angliai csatában, amikor a Luftwaffe nem rendelkezett elsöprő légi fölénnyel, a Spitfire-ek és Hurricanes-ek lassú és ügyetlen "ülő kacsaként" állították őket szembe. Ennek ellenére a Stukák a háború hátralévő részében is jelentős szerepet játszottak - még inkább harci repülőgépként - Európa, Észak-Afrika valamennyi hadszínterén; a Máltára tartó konvojokat kísérő Royal Navy hordozók Vickers-acélból készült páncélozott fedélzetének tartósságát is próbára tették...
Félkész német zuhanóbombázó klasszikus, teljesen balsából készült szerkezet, meghajtására 20 cm3-es kétütemű motor, 23-30 cm3-es négyütemű motor, 20 cm3-es benzinmotor vagy AXI 4130-as osztályú villanymotor közepesen fejlett pilóták számára
A
törzs klasszikus balsából és könnyű rétegelt lemezből készült, levehető üvegszálas motorháztetővel, jellegzetes "állal". A belsőégésű motor egy állítható műanyag ágyra van szerelve, amely egy rétegelt lemezből készült motor válaszfalhoz van rögzítve, amely a törzs tömör dobozos "magjának" része. Ez helyet biztosít az üzemanyagtartály számára is. A készletben egy további motor válaszfal távtartókkal együtt szerepel a hátsó szerelvényben lévő villanymotor beépítéséhez. A pilótafülke makettfelszereltségű; a felső törzs eltávolítható a fedélzeti elektronikához való könnyű hozzáférés vagy a meghajtó akkumulátorok behelyezése érdekében. A kormány-, magassági kormány- és gázkar szervók a szárny feletti rekeszben vannak felszerelve.
A
kormányok vezérlése robusztus drótrudakkal ellátott kábelvezetőkkel történik
. a
kétrészes, félirányú profilú szárny klasszikus felépítésű, merev torziós doboz borítással. A szárnyfelek oldalirányban csúsznak egy csőszerű duralumíniumcsatlakozóra, és csavarokkal vannak rögzítve.
A
makett csűrőkarokat és a "Junkers double wing" típusú fékszárnyakat három pár szervó működteti egymástól függetlenül, rövid, egyenes drótrudakkal.
A
farokfelületek klasszikus, teljesen balsából készültek.
A
kormánylapátokkal összekapcsolt, kormányozható drótsarkantyúval ellátott futómű rugózott fő lábakkal, üvegszálas kerékborítással. a
modellt matt vasalófóliával fedték be álcázó színekben.
a
modell vezérléséhez legalább egy hétcsatornás számítógép-készletre lesz szükség, amely lehetővé teszi a kormányszárnyak és a fékszárnyak független vezérlését
. A
szervókhoz szabványos minőségű 3-5 kg.cm tolóerejű szervók illeszkednek, a farokfelületekhez érdemes megfontolni az erősebb 5-7 kg.cm-es szervók használatát.
A készlet tartalmazza: épített és bevonatos törzs, fújt üvegszálas motorburkolat, épített és bevonatos szárnyak és farokfelületek, felfüggesztett futómű, tartozékkészlet, kerekek és képes útmutató
Figyelmeztetés
A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019/947), a 24. A 250 g-nál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok bármilyen módon történő rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál).itt: a drónok üzemeltetőinek és pilótáinak nyilvántartásba vétele
| Szárnyfesztávolság [mm] | 1910 |
| Hossz [mm] | 1522 |
| Szárnyfelület [dm2] | 60.4 |
| Tömeg [g] | 4900 - 5400 |
| Vezérelt funkciók | S,V,K(2),M,F(4) |
| Szerkezeti igény | S2,S3 |
| Pilóta nehézsége | P3,P4 |
Ajánlott meghajtás és RC felszerelés:
| ASP 2T | ASP 4T | O.S. 2T | benzin 2T | |
| Motor | ASP S120AR | ASP FS-180AR | MAX-120AX | O.S. MAX GT22 |
| Légcsavar | MA 15x8" | MA 18x6" | MA 16x8" | FOXY 16x8-10" |
| Tartály (cc) | 400-500 | 400-500 | 400-500 | 250-300 |
| Szervók | 7x HS-422, 2x HS-645MG (S, V) | |||
| Szervók digi | 7x HS-5496MH, 2xD645MW (S, V) | |||
| RC készlet | min. 7 csatorna | |||
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Mindössze 5 csatorna támogatással. Súlya csupán 18g....
Stabilizáló egység az RC repülő modellekhez. Egészen 24 csatorna támogatás (16 stabilizált)....
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
Német zuhanóbombázó félmakettje 1910mm kétütemű 20ccm, négyütemű 25-30ccm vagy benzinmotorokhoz 20-30ccm. Szerkezeti törzs és orrfelületek matt vasalható fólia borítással. Vezérelt szárnyszárnyak, fékszárnyak, kormánylapát, magassági kormány.
check_circle
check_circle
