V10 G3 elülső és hátsó felület (Hole-S) 5,5-8,5 menetes...
a XERUN V10 G3 motorokhoz. A készlet tartalmazza a rögzítőcsavarokat is (3 db).
Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.
E-mail: rcvilag@rcvilag.hu
A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
Kategóriák
Új termékek
Szüksége van segítségre?
Szívesen segítünk a választásban.. ![]()
ING. MARTIN ZAHORAN
Termékspecialista
emailrcvilag@rcvilag.hu
Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00
Megnövelt fordulatszám (a StockSpec számára) A G3 Stock Spec motor 4%-kal nagyobb nyomatékkal rendelkezik a V10 G2 Stock Spec motorhoz képest, és akár 16%-kal magasabb fordulatszámmal, így bármely versenykategóriában "titkos fegyver".
Linearitás Első A beépített, nagy pontosságú Hall-effektes érzékelő egy precíziósan megtervezett és kiegyensúlyozott rotorral kombinálva biztosítja a motor tökéletes linearitását vezetés közben.
Szuper könnyű súly Az innovatív motortest kialakítás jelentősen könnyebb lett, így a G3 Modified motorok tömege mindössze 161 g, a Stock pedig csak 132 g; ezek a tömegek 11%-kal, illetve 21%-kal csökkentek a V10-es G2 motorokhoz képest. Ennek eredményeképpen a versenyzők könnyedén beállíthatják járművük egyensúlyát.
Aszimmetrikus csapágyak A várhatóan megnövekedett terhelés miatt a G3 motor első csapágymérete 26%-kal nőtt a V10 G2 motorhoz képest, míg a hátsó csapágyméret 6%-kal csökkent a légellenállás csökkentése érdekében. Az aszimmetrikus csapágykialakításnak köszönhetően a motor stabilabban és egyenletesebben működik.
Fokozott hőelvezetés Az elülső(*) és a hátsó oldalon található nagy lyukakkal ellátott speciális burkolatkialakítás biztosítja, hogy az állórész magja ki legyen téve a légáramlatnak, maximalizálva az általános hűtést. (*Megjegyzés: A módosított 5,5T-8,5T változatok, amelyeket terepjáró kategóriákban való használatra terveztek, kisebb lyukakkal rendelkeznek a hátsó oldalon, megakadályozva a szennyeződések bejutását a motorba.)
Előrelépés A mechanikus előretolás beállítása finoman és fokozatmentesen állítható. A motor hátsó részén található módosított mechanikus vezérlésű időzítésvezetőnek köszönhetően pontosabb és fokozatmentes beállítás garantált, a még simább teljesítményhangolás érdekében.
Szétszerelhető kialakítás A rendszeres tisztításhoz és karbantartáshoz könnyen szétszerelhető kialakítás hatékonyan meghosszabbítja a motor élettartamát és megőrzi hatékonyságát.
Két különböző motorfelület On-road kategóriában - a hátsó felület nagy lyukakkal készül (3,5T ~ 5,0T és 10,5T ~ 21,5T motorok), biztosítva a kiváló hőelvezetést. Off-road kategóriában - a hátsó felület kis lyukakkal készül (5.
5T ~ 8,5T), amelyek viszont hatékonyan megakadályozzák, hogy homok vagy szennyeződés kerüljön be és károsítsa a motort a terepjáró vezetés során. Ezek a hátsó felületek külön-külön is kaphatók frissítésként.
Kiváló minőségű alkatrészek Nagy teljesítményű, tiszta rézhuzalból kialakított állórészmagok és egy tartós, szilárd szerkezetű rotor használatával, amely akár 200 ℃-os hőállóságot is kibír. A kiváló minőségű, nagy pontosságú és nagy szilárdságú csapágyak és a tápkábelek rézforrasztási felületei garantálják a kiváló teljesítményt és a hosszú élettartamot.
| Átmérő [mm] | 35.9 |
| Hossz [mm] | 51.2 |
| Súly [g] | 163 |
| A tengely hossza [mm] | 13.3 |
| A tengely átmérője [mm] | 3.17 |
| Tápegység [V] | 7.4 |
| LiXX cellás tápegység | 2 |
| Fordulatszám per volt [RPM/V] | 3970 |
| Motor teljesítmény [W] | 298 |
| Terheletlen áram [A] | 2.8 |
| Maximális csúcsáram [A] | 84 |
| Időzítés [°] | 20 - 50 |
| 1/10 Drift, 2WD Off-road versenyzéshez tervezve | Off-road autók |
a XERUN V10 G3 motorokhoz. A készlet tartalmazza a rögzítőcsavarokat is (3 db).
A megfogalmazott véleményedet nem lehet elküldeni
Hozzászólás jelentése
Jelentés elküldve
Jelentésed beküldése nem lehetséges
Írd meg véleményedet
Vélemény elküldve
Véleményed nem lehet elküldeni
check_circle
check_circle
