Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Futaba DLPH-2 táp- és tartalék rendszer

PE_FUT5102735
4513886038693
Vevő tápellátó és tartalék rendszer, amely akár 18 nagy tolóerejű szervó biztonságos tápellátását biztosítja (összesen max. 60A) egy pár 2S LiFe vagy LiPo akkumulátorról, valamint automatikus váltást a fő és tartalék S.BUS2 vevő között jelvesztés esetén. Lehetővé teszi a két akkumulátor feszültségének telemetrikus nyomon követését a Futaba adó kijelzőjén. Választható üzemmódok 1 vagy 2 vevővel, GYA553 giroszkóppal. Méretek: 62,8x62,4x18,1mm, súly 50 g.Více informací
80 010,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Raktáron

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

A DLPH-2 vevőkészülék tápellátó és tartalék rendszer lehetővé teszi a LiFe vagy LiPo akkumulátor párról történő tápellátást és két Futaba S.BUS2 vevőkészülék kommunikációját, opcionálisan egy csatlakoztatott giroszkóppal a GYA553 repülőgépekhez. A rendszer akár 18 nagy tolóerejű szervót is ellát (összesen max. 60A), és jelvesztés esetén átkapcsol a fő- és a tartalék Futaba S.BUS2 vevő között, valamint lehetővé teszi a két tápakkumulátor feszültségének telemetrikus nyomon követését a Futaba adó kijelzőjén. A DLPH-2 négy szilentblokkal ellátott lábbal van felszerelve a modellbe való könnyű beszerelés érdekében.



Működési módok és PWM kimeneti csatornakiosztás Egy kompatibilis adó (T32MZ, T32MZ-WC, T16IZ, T16IZ SUPER, T26SZ a legújabb firmware verzióval) segítségével kiválaszthatók a DLPH-2 működési módjai és kimeneti csatornakiosztása:

  • egy vevő üzemmód (csak egy vevő van csatlakoztatva a DLPH-2 és opcionálisan egy giroszkóp a GYA553 repülőgépekhez - pl.
  • a vevőfunkció nincs mentve, csak a tápellátás van mentve, ha 2 akkumulátort csatlakoztat, a szervók nem a GYA553-ra, hanem a DLPH-2-re vannak csatlakoztatva)
  • kettős vevő üzemmód (két vevő van csatlakoztatva a DLPH-ra, a vevőfunkció és a tápellátás is mentve van, ha 2 akkumulátort csatlakoztat) - alapbeállításkettős
  • vevő és giroszkóp
  • üzemmód
  • GYA553 repülőgépekhez (a szervók nincsenek a GYA553-ra csatlakoztatva,


h
  • anem a DLPH-2)
  • kimeneti csatornakiosztás 1-16 + DG1 és DG2 (ha a GYA553 giroszkópot használja kötelező)
  • kimeneti csatornakiosztás 17-24 + DG1 és DG2 (ha a FASSTest 26CH átviteli rendszert használja a T26SZ, T32MZ/MZ-WC-vel)
Tápellátó rendszer A tápellátáshoz egy pár (azonos) 2S LiFe vagy LiPo akkumulátor használható; A DLPH-2 biztosítja mindkettő egyenlő mértékű kisülését - a fedélzeti elektronikát mindig a magasabb feszültségű akkumulátor táplálja. A szervókimeneteken lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének - azaz 2S LiPo akkumulátorok használata esetén nagyfeszültségű (HV) szervókat kell használni, LiFe akkumulátorpárról történő táplálás esetén hagyományos szervók használata is lehetséges. A DLPH-2 elektronikus tápkapcsolóval van felszerelve - ez egy külső mechanikus kapcsolóval ki- és bekapcsolható (a DLPH-2 akkor is bekapcsolva marad, ha a külső kapcsolót kihúzzuk vagy a kábeleit elvágjuk).
A DLPH-2 a csatlakoztatott S.BUS2 vevőkészülékek áramellátását is biztosítja (5 V).Megjegyzés: A teljesítményakkumulátorok és a szervókimeneti aljzatok közötti elektronikus kapcsoló miatt Hitec HSB sorozatú AC szervók használata esetén egy PAD fordított áramelnyelőt (min. 1 db 8 szervónként) kell csatlakoztatni.


Vevő tartalék rendszer Egy pár Futaba S.BUS2 vevő (nem kell, hogy azonos típusúak legyenek) csatlakoztatható a DLPH-2 S.BUS2 portokon keresztül; a tartalék rendszer biztosítja a tartalék vevőre való átkapcsolást, ha a fő vevő elveszíti a jelet az adóból vagy erős interferencia éri. A normál állapot helyreállása után a rendszer visszakapcsol a fővevőre. A kettős vevőfunkciót támogató adó használata esetén a fő vevő az adóval párosítva 1-es vevő, a tartalékvevő pedig 2-es vevő.


O

lyan adó esetén, amely nem támogatja ezt a funkciót, a fő vevő az adóval első vevőként, a tartalék vevő pedig második vevőként van párosítva.

Telemetriai funkciók A DLPH-2 lehetővé teszi az összes Futaba telemetriai érzékelő csatlakoztatását az S.BUS2 porton keresztül. Ezenkívül kettős feszültségérzékelőként is funkcionál (alapértelmezett 6-os indítási cím), amely lehetővé teszi mindkét tápakkumulátor feszültségének nyomon követését az adó kijelzőjén, valamint az alacsony feszültségre való figyelmeztetést (t


és ez a funkció nem áll rendelkezésre egy vevő üzemmódban, ha a GYA553 giroszkóp csatlakoztatva van).

DLPH-2 bemenetek és kimenetek A DLPH-2 biztosítja a tápellátást és csatlakoztatja a szervókat és más eszközöket, beleértve a giroszkópokat, telemetria érzékelőket stb..,
így a vevők csak az S.BUS2 portokon keresztül csatlakoznak - szervók vagy más eszközök nem csatlakoznak hozzájuk.

  • S.BUS2 kommunikációs portok a vevőkhöz (RX1, RX2): egy pár S.BUS2 port a fő és tartalék vevők csatlakoztatására.
  • Az aljzatok (+) érintkezőinél a feszültség 5,0 V.
  • S.BUS2 bemeneti/kimeneti port (SB2).
  • Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének.
  • tápcsatlakozók (BATT1/BATT2)
  • .
  • Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének.
  • S.BUS2 (SB2) kimeneti port: Aljzat az S:BUS2 szervók csatlakoztatásához.
  • Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének.
  • kimeneti aljzat a sebességszabályozóhoz (CH3): A CH3 gázcsatorna speciális aljzata az elektronikus sebességszabályozó csatlakoztatására.
  • Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének (ha a vezérlő BEC tápegységgel van használva, a vezérlő szervokábelében lévő piros (+) vezetéket ki kell húzni).
  • 18 aljzat szervókhoz: Kimeneti aljzatok PWM-jelekkel a klasszikus szervók számára az 1-18 csatornákhoz (1-16 + DG1, DG2) vagy 17-24 + DG1, DG2.

A
  • z aljzatok (+) érintkezőin lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének.
-ADLPH-2 készlettartalmazza.

Tápegység [V]6.4 - 13
Max. áram [A]60
Hossz [mm]62.8
Szélesség [mm]62.4
Magasság [mm]18.1
Súly [g]50
Futaba TX
PE_FUT5102735
2 Elemek

Megadott referenciák

ean13
4513886038693
Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.