Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Akula tengeralattjáró 838mm

  • Nincs-készleten
PE_4SP1246
660141012463
Orosz 838mm-es tengeralattjáró készlet dinamikus merüléssel haladó számára. Műanyag hajótest és előre kivágott műanyag alkatrészek, fém makett tartozékok, tengely hüvelykkel, 500-as sorozatú motorral való meghajtáshoz.Více informací
112 090,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Nincs-készleten

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

A NATO-dokumentumokban az "Akula" fedőnevet a szovjet Scsuka-B osztályú nukleáris támadó tengeralattjárók kapták, amelyek 1986-ban álltak szolgálatba. Fegyverzetét négy 533 mm-es és négy 650 mm-es torpedócsőből kilőtt különböző típusú torpedók és rakéták alkotják az orrban. A kormánylapát tetején található jellegzetes "dudor" egy cirkálás közben indított szonárérzékelőt rejt, amely lehetővé teszi, hogy a tengeralattjáró tatja mögött a szokásos gyenge pontot, ahol a szonártevékenységet egyébként zavarja a hajó saját hajócsavarjának zaja. Az Akula-osztályú tengeralattjárókat minden idők legcsendesebb és ezért legveszélyesebb orosz nukleáris támadó tengeralattjáróinak tartják.

Az 500/600-as sorozatú, elektromotoros meghajtású tengeralattjáró-készletek szóró készletben a haladó építők számára. A modellt dinamikus merülésre tervezték - azaz a hajót ballaszttal importálják úgy, hogy csak a hajótest felső része a toronnyal együtt emelkedik ki a vízfelszínből - mint egy valódi tengeralattjárónál. A valódi tengeralattjáróval ellentétben a modell nem rendelkezik elárasztható ballaszttartályokkal, amelyek feltöltése után elsüllyedne (vagy ürítés után újra a felszínre kerülne). A merülés a mélységi kormányok állításával történő előre- vagy hátrafelé haladással érhető el. Előnye, hogy a meghajtórendszer valamilyen meghibásodása esetén a modell automatikusan a felszínre kerül, hátránya, hogy a tengeralattjáró csak akkor maradhat a víz alatt, ha mozog.

A legtöbb alkatrész előmunkálatainak köszönhetően az építés nem különösebben igényes a szakértelem és a műhely felszereltsége szempontjából - de természetesen a gondos, türelmes és mindenekelőtt hibátlan munka elengedhetetlen a tengeralattjáróépítésben a jó eredmény eléréséhez. A ragasztáshoz közepes erősségű ragasztóra, epoxira és műanyag modellek ragasztására alkalmas ragasztóra lesz szükséged. A tényleges építés egy háromnézetes, tényleges méretű rajz alapján történik, amely a tengeralattjáró külső megjelenését, egy másik pedig a belső elrendezést mutatja. Az egyes építési lépések a hajó adott részének építését részletesen bemutató perspektivikus rajzok alapján történnek, a kiválasztott kulcsfontosságú lépéseket és a tartozékok gyártását előre kinyomtatott 1:1 méretarányú sablonok segítik. A végső színezéshez a tengeralattjáró meglehetősen kis mérete miatt a műanyag készleteken lévő akrilfestékek lesznek alkalmasak.

A hajótest kétrészes, vastag falú, vákuumformázott műanyagból (kompakt polisztirol) áll, ugyanebből az anyagból készült belső megerősítésekkel. A hajótest nyomásálló, vízzáró részéhez a hozzáférést egy levehető ajtó biztosítja, amelyhez a tengeralattjáró tornya csatlakozik, és amely vákuum-formázott műanyag alkatrészekből készült.

A makett tartozékai sárgaréz és műanyag alkatrészekből készültek. Ha van kedved és kitartásod, akkor a torony alapos átdolgozását is kidolgozhatod periszkóppal, antennákkal stb. Csak rajtad múlik, hogy milyen keményen dolgozol...

A hajó meghajtásáról egy 500/600-as sorozatú 6 V-os villanymotor gondoskodik, amely egy hatcellás NiMH vagy NiCd akkumulátorral működik (pl. 1:10-es RC autókhoz való hatcellás is megfelelő). A hajó tengelye házzal és kardánnal együtt a készlet része. Nagy kapacitású akkumulátorok használata esetén hosszú utakhoz javasoljuk, hogy a motorhoz vízhűtéses hűtőrendszert adjunk.

A hajó vezérléséhez bármilyen, legalább 40 MHz-es négycsatornás RC-készlet elegendő (a 2,4 GHz-es frekvenciájú rádióhullámok nem hatolnak át a vízen), kétirányú, legalább 30A teljesítményű elektronikus sebességszabályozó, egy szabványos szervó a kormánylapáthoz és egy másik a mélységszabályozáshoz.

Akészlet a következőket tartalmazza: a hajótest, a belső válaszfalak és a torony vákuumformái, előre kivágott műanyag kormánylapátok és a hajótest nyílása, műanyag rudak, öntött fém alkatrészek és egyéb makett tartozékok, hajótengely hüvelyével, matricás ív, 1:1 méretarányú rajz a hajóról, képes építési útmutató.

Hossz [mm] 838
Szélesség [mm]102
Magasság [mm]230
Vezérelt funkciókM,LK
A konstrukció igényességeS3
A pilóták nehézségeP1
DUMAS
PE_4SP1246

Megadott referenciák

ean13
660141012463

Kiegészítők

Hajó tartozékok
  • Alumínium hűtőtekercs 500-as és 600-as sorozatú villanymotorokhoz.
    Vízhűtés 500/600
    Kód: PE_KAV53.20511
    Alumínium hűtőtekercs 500-as és 600-as sorozatú villanymotorokhoz.
    2 295,00 Ft
    Raktáron

Ez még talán érdekelhet

Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.