Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

KAVAN Swift S-1 2400mm R8 varióval RX - kék

  • Nincs-készleten
PE_KAV02.8082C

Gyakorlatilag kész félkész, nagy teljesítményű, 2400 mm fesztávolságú lengyel műrepülőgép, amely szinte elpusztíthatatlan, szénnel erősített extrudált poliolefin (EPO) habból készült, termikus és lejtőrepülésre. Felszerelve C3548-750 brushless motorral, 11x8" méretű összecsukható légcsavarral, R-50SB vezérlővel és 4 mikro szervóval. Vezérelt szárnyszárnyak, kormánylapát, magassági kormány és motor fordulatszám. 4S LiPo 2200-2700 mAh (min 30C).

Více informací
217 210,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Nincs-készleten

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

Az 1980-as évek végén a lengyel Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze cég úgy döntött, hogy a műrepülőgépek piacán hiány van - a jó öreg, 1950-es években tervezett, teljesen fából készült SZD-21-2b Kobuz 3 már nem lélegzik. Így 1991-ben a tervezők, Edward Margański és Jerzy Cisowski, Jerzy Makula (akkoriban háromszoros műrepülő világbajnok) támogatásával előálltak az új Swift S-1-gyel, egy modern, teljesen kompozit műrepülővel, amely hihetetlen átesési sebességgel (mindössze 4 másodperc) rendelkezik, és képes +/-10g túlterhelést kezelni. A jutalom szinte azonnal megérkezett - Jerzy Makula még abban az évben megnyerte negyedik FAI műrepülő világbajnoki címét. És most élvezheted a repülést ennek a csodálatos, 2400 mm fesztávolságú, nagy teljesítményű AC motorral hajtott, félgépes vitorlázórepülőgépnek a repülését!

A törzs rendkívül tartós EPO (extrudált poliolefin) habból készült, alapos belső karbon megerősítésekkel. Az orrban egy C3548-750 AC elektromos motor 11x8" hajtogatható légcsavarral és KAVAN R-50SB vezérlővel, erős BEC teljesítménystabilizátorral, amely a fedélzeten lévő 4 nagy teljesítményű mikroszervó működtetéséhez szükséges. A pilótafülke fedele levehető, elöl egy csapszeggel, hátul pedig egy mágnessel rögzítve. Az orrban bőséges hely van a meghajtó akkumulátor és a vevőegység számára. A kormány- és magassági kormányszervók a kielben vannak elhelyezve, a kormányok működtetése rövid, egyenes drótrudakkal történik.

A modell EPO habszivacsból készült szárnya kétrészes, szénszálas gerendákkal, amelyek kiálló részei egyben szárnycsatlakozóként is szolgálnak, amelyek a törzsben lévő duralumin perselyekbe illeszkednek. A szárnyfelek egy műanyag csavarral vannak rögzítve a helyükön. A teljes szárnyfesztávolság mentén elhelyezkedő (karboncsövekkel megerősített) szárnyvégeket két szervó vezérli egymástól függetlenül, rövid egyenes drótrudakkal.

A farokfelületek szintén EPO habból készültek, karboncső megerősítésekkel. A vízszintes faroklap egy pár csavarral rögzül a törzshöz a könnyű felszerelés és eltávolítás érdekében.

A modell meghajtására egy C3548-750 osztályú kefe nélküli motor szolgál, 50 A-os KAVAN R-50SB vezérlővel.

A tápellátáshoz egy 2200-2700 mAh kapacitású LiPo quad cellára lesz szükség, legalább 30C terhelhetőséggel. Az adott típust úgy válassza ki, hogy a lehető legjobban, plusz súlyozás nélkül a megfelelő súlypont pozíciót érje el.

A modell vészhelyzetben történő vezérléséhez egy négycsatornás számítógépes RC-készlettel is boldogulhatsz minden különlegesség nélkül - az alapváltozatban a kormánylapátok Y-kábelen keresztül csak az egyik csatornára vannak csatlakoztatva. Az ideális persze legalább egy hatcsatornás számítógépes RC-készlet, amely lehetővé teszi a két szervóval történő független vezérlést a csónakszárnyakra és azok aerodinamikai fékként való keverését (mindkét csónakszárny együtt terelődik felfelé), ami ma már a megfizethető Radiolink AT9S vagy AT10II vagy Futaba T6K vagy T10J modellel is lehetséges. Ebben az esetben a törzsben lévő csónakszárny Y-kábelt két (15-30 cm-es) hosszabbító kábelre kell cserélni. Természetesen a kézikönyv tartalmaz egy alapos táblázatot a bevált kormánykormány-eltérítési beállításokkal (beleértve a keverékeket is), hogy a Swiftet könnyedén felkészíthessük a repülésre.

AzARF készlet tartalmazza: kész törzs, szárny és farokfelület EPO habból, motorral, légcsavarral, vezérlővel és 4 szervóval felszerelve, R8 vario vevő és használati utasítás.

Szárnyfesztávolság [mm] 2405
Hossz [mm] 1300
Súly [g] 2000 - 2050
Szárnyfelület [dm2] 45
Vezérelt funkciók S,V,K(2),M
Épület komplexitása S0,S1
Pilóta nehézsége P2
Kavan
PE_KAV02.8082C

Kiegészítők

Akkumulátorok
RC Repülőgépek

Ez még talán érdekelhet

Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.