Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

1-00899 Lentus 3000 mm-es készlet

  • Nincs-készleten
PE_MPX100899
4059818008995

Nagy termikus vagy lejtős siklórepülő/motoros siklórepülő AXI 2826 osztályú motorokhoz. Rendkívül ellenálló ELAPOR anyagból készült modell, vezérelhető csűrőkkel, fékszárnyakkal, oldalkormányával és magassági kormányával. Építőelemek ömlesztett formában motor nélkül.

Více informací
131 665,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Nincs-készleten

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

Az ELAPOR by Multiplex kiváló siklórepülőinek családja igazi "macskával" bővült! A Lentus lenyűgöző, 3000 mm-es fesztávolsággal rendelkezik, és a Soliushoz vagy a Heronhoz hasonlóan elegáns, modern vitorlázórepülőgép-szerű megjelenéssel, teljesen gépesített szárnnyal, csűrőkkel és fékszárnyakkal, robusztus karbon és laminált erősítésű konstrukcióval, és az AXI 2826 AC motorhajtásnak (600-800 W) köszönhetően elegendő teljesítménnyel rendelkezik egy kis akrobatikához és lejtős repüléshez.

A modell héja szinte elpusztíthatatlan ELAPOR habból készült. A vékony habszivacs hajótest titka két négyzet alakú laminált cső, rúd és karimák, amelyek a motor válaszfalától a farokfelületekig erősítik a hajótestet. A modell építése során a csöveket is értékelni fogod - most már lehet, hogy csak igazán nagy erőfeszítéssel tudsz majd csavart hajótestet építeni! A hajótestet tovább erősíti több laminált rúd, amelyeket a hajótest felei közé és a gerincre ragasztottak. A motort az orrban egy műanyag motorágyra rögzítik (az első négyszögletes csőhöz rögzítve), amelyhez univerzálisan előkészített furatok tartoznak a rögzítőcsavarok számára - ezeknek a megfelelő teljesítményű, legtöbb váltóáramú motorhoz illeszkedniük kell. A készlet része egy propeller kúp, hajtóművel és befogóhüvelysel, 5 mm-es tengelyű motorokhoz. A modellt "tiszta" siklórepülőként is befejezheted - ehhez vásárolhatsz egy orr díszlécet az ELAPOR-tól, amelyre vonóhorog szerelhető. A kabinburkolat ELAPOR kerettel rendelkezik, átlátszó "buborékkal". A kabinfedél levehető, és a szokásos Multiplex műanyag zárakkal rögzíthető. Az orrban elegendő helyet találsz egy szabályozónak, egy meghajtó akkumulátornak és egy vevőnek, vagy az új TEK-vario Multiplexnek valódi légsebesség-érzékelővel (TAS). A kormány és a magassági kormány szervói a gerincben vannak tárolva, a kormánylapátokat rövid, egyenes huzalrudak vezérlik. A törzs alsó részének ellenállását leszállás közben egy speciális műanyag fóliából készült matrica növeli.

A hajótest kialakítása magában foglalja egy hangolható, behúzható futómű beszerelésének lehetőségét is (további HS-85MG szervomotor szükséges hozzá). Ha nem szereli be azonnal a kihúzható alvázat, akkor egy ideiglenes habtömés veszi át a helyét, amelyet később bármikor eltávolíthat.

A vitorlázórepülőgép orrába beszerelhető a szokásos légvontatáshoz használható kikapcsoló horog, de létezik elektromos, légvontatásra alkalmas változat is - a vonóhorog a motortér része (természetesen ebben az esetben a légvontatás során nem kell beindítani a motort - de a horog lecsatolása után igen).

Az ELAPOR habszivacsból készült modell szárnya két részből áll, a gerendák alumíniumötvözetből készült, karbon töltetű, négyzet alakú csőből állnak, melyek kiálló részei egyben szárnyösszekötőként is szolgálnak. A szárnyfeleket egy ötletes csap rögzíti a helyükön, amely a gyökérbordák záraiba illeszkedik – a csapot a kabinrészből kell kivenni és behelyezni. A csűrők és fékszárnyak szervomotorjaihoz műanyag borítású tengelyek vannak előkészítve, a csűrőket és a fékszárnyakat (hosszukban vékony falú rozsdamentes acélcsővel megerősítve) egymástól függetlenül két, rövid, egyenes huzalrudakkal ellátott szervomotor vezérli. A fékszárny-csűrő szervók hattűs zöld Multiplex csatlakozók segítségével kapcsolódnak egymáshoz, amelyekhez speciális tartókat készítettek elő a szárnyfelek tövében és a törzsben - a szárnyfelek behelyezése egyben a csatlakozók összekapcsolását is jelenti. A modell leszállási ellenállását burkolt felületű vagy durvább terepen, általában lejtőn történő leszálláskor a szárny alsó részén található műanyag csúszópapucsok növelik.

A farokfelületek szintén ELAPO habból készülnek, széngerendákból és vékony falú rozsdamentes acélcsövekből készült megerősítésekkel. A vízszintes farokfelületet a gerinc tetejéhez rögzítik a következővel: két poliamid csavar.

A modell meghajtásához egy AXI 2826 osztályú, 60-70 A-es szabályozóval ellátott váltakozó áramú motorra, valamint egy legalább 3 A folyamatos terhelhetőségű, kapcsolható BEC teljesítménystabilizátorra lesz szükség a 6 szervomotoros fedélzeti elektronika megbízható tápellátásának biztosítása érdekében. A Multiplex egy speciális, #1-01183 cikkszámú meghajtókészletet kínál, amely egy ROXXY C35-48-990kv-os váltakozó áramú motort, egy ROXXY BL Control 755 S-BEC vezérlőt és egyéb tartozékokat tartalmaz.

Tápegységként egy háromcellás, 2600-3300 mAh kapacitású, legalább 30C terhelhetőségű Li-Po akkumulátor szolgál majd. Úgy válaszd ki a konkrét típust, hogy a súlypont megfelelő helyzete a legjobban működjön számodra további importálás nélkül. Alternatív megoldásként használhatsz egy 4S 2600-2700 mAh-s akkumulátort és egy kisebb propellert (8"), amivel a Lentus akár a földről is fel tud szállni.

A modell vészhelyzeti vezérléséhez hatcsatornás számítógépes távirányító is használható, de az ideális természetesen egy legalább hétcsatornás számítógépes távirányító használata, amely lehetővé teszi a csűrők és a fékszárnyak független vezérlését két szervomotorral, és ezek keverését pillangófékként (mindkét csűrő felfelé, mindkét fékszárny lefelé kitér).

Az előkészített tengelyek a HS-65HB/HS-65MG/HS-5065MG szervomotoroknak felelnek meg. Különösen akkor, ha a javasolt teljesítmény felső határán lévő hajtásrendszert választasz, és egy kis akrobatikus repülést szeretnél végezni lejtőn, akkor erősebb, fém fogaskerekes szervók beszerelését javasoljuk.

A készlet tartalma: a törzs, a szárnyak és a farokrész díszlécei ELAPOR habból, átlátszó kabinburkolat, négyzet alakú laminált csövek és egyéb laminált, szén és rozsdamentes acél erősítések, apró alkatrészek és tartozékok készlete, egy 55 mm-es légcsavar kúp hajtóművel 5 mm-es tengelyhez, 2 lap matrica és használati utasítás.

Fesztávolság [mm] 3000
Hossz [mm] 1410
Súly [g] 2300 - 2600
Szárnyfelület [ dm² ] 52,6
Szabályozott funkciók S, V, K(2), M, F(2)
Építési nehézség S1, S2
Pilótavezetési nehézség P2, P3
MPX
PE_MPX100899

Megadott referenciák

ean13
4059818008995
Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.