Ügyfélszolgálat: Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00.

E-mail: rcvilag@rcvilag.hu

A kiszállítás 50 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES

Bravus 2400 ARF - Sérült

  • Nincs-készleten
PE_VLPEL9001
9890100018491
Gyakorlatilag kész modell egy nagy teljesítményű motoros vitorlázó repülőgépről, 2400 mm fesztávolsággal, extrudált poliolefin habból (EPO). RAY C3836-850 váltakozó áramú motorral, RAY G2 R-50SB vezérlővel és 6 szervomotorral felszerelve. Vezérelt csűrők, oldalkormány, magassági kormány, fékszárnyak és motorfordulatszám.Více informací
80 010,00 Ft
Adóval együtt i
Výše uplatněné DPH je 27% pro zemi Magyarország.
Mennyiség
Nincs-készleten

Szívesen segítünk a választásban.. 

emailrcvilag@rcvilag.hu

Hétfő – Péntek 09:00 – 17:00

RCVILAG.HU

Product info

  • Csak eredeti áru

  • Az nálunk vásárolt termékek kizárólag márkák hivatalos forgalmazóitól származnak,

  • Hitelesített bolt vagyunk a Árukereső

  • Garanciális és garancián túli szerviz

  • Professzionális szerviz minden márkához, tanúsított szervizközpontokban

A modell új, nem használt. A kormánylapát mozgó része a szállítás során eltört. Rugalmas ragasztóval van visszaragasztva. A modellt ellenőrizték egyéb sérülések szempontjából, majd újracsomagolták.

További információk az eredeti termékről:

Kedvenc GAMA 2100 és ALPHA 1500 modelljeinknek felnőtt testvérük született! Az új BRAVUS alapos EPO habból készült konstrukcióval rendelkezik, ötletesen megerősítve karbon csövekből és karimákból készült erősítésekkel; egy modern vitorlázó repülőgép elegáns formái és egy csodálatos, 2400 mm-es fesztávolságú szárny "teljes gépesítéssel" - vezérelhető fékszárnyakkal és csűrőkkel. Ennek eredményeként a BRAVUS 2400 egy kiváló folytatólagos modell, amely alkalmas a termikben, akár enyhébb körülmények között, lejtőn történő szabadidős repülésre - és gyakorlatilag készen is van! Csak fel kell tenni a szárnyfeleket, két csavarral rögzíteni a vízszintes farokfelületet, csatlakoztatni a vevőt és a meghajtó akkumulátort - és már repülhet is!

Természetesen a Gama bizonyított előnyei továbbra is megmaradtak: nagy felfekvőfelületű szárny, vezérelhető csűrők, fékszárnyak, oldalkormány és magassági kormány, valamint erős AC motor általi hajtás. A robusztus - és egyben nagyon könnyű - EPO habból készült, karbon erősítésű konstrukció kiváló sérülésállóságot garantál ütközés esetén, vagy legalábbis nagyon egyszerű javítást, ha bármilyen sérülés történik. Elvileg a legáltalánosabb hatcsatornás RC készlet is elegendő az irányításhoz - természetesen a modell képességeinek teljes kihasználásához érdemes legalább egy hétcsatornás számítógépes adót használni keverőkkel egy 4 szervomotorral a szárnyban elhelyezett vitorlázó repülőgéphez. A tápellátást egy hagyományos Li-Po háromcellás 2600-3000 mAh-s akkumulátor biztosítja - ismét, semmi igényes, ma már mindenkinek van ilyen.

A BRAVUS 2400 egy nagy teljesítményű motoros vitorlázórepülőgép, amely rendkívül ellenálló extrudált poliolefin EPO-ból készült, és egy váltakozó áramú motorral működik. A törzs beépített motorral (forgóburkolattal, C2836-850 fordulat/perc V-n) rendelkezik, RAY G2 R-50SB szabályozóval és nagy teljesítményű kapcsolható BEC stabilizátorral a 6 szervomotor, valamint a gerincbe beépített kormány- és magassági kormány szervomotorok biztonságos áramellátásához, EPO habból öntve; a törzs tömör "gerince" egy széncsőből áll. A kabinfedél mágneses zárakkal levehető. A sebességszabályozó könnyen programozható adó vagy RAY G2 programozókártya segítségével, LiPo, LiFe és NiMH akkumulátorokkal is működtethető. A 9x7"-os légcsavar összecsukható, turbókúppal, középen a hűtőlevegő beömlőnyílásával. A motor, a szabályozó és az akkumulátor hűtését az orr oldalán található további hűtőlevegő-beömlők segítik, a meleg levegőhöz szükséges kimeneti nyílások a törzs oldalán, a szárny alatti térben találhatók.

A kétrészes, a bevált "vitorlázó" profillal rendelkező szárny szintén EPO-ból készült, a karbon karimákkal megerősített csűrőket és fékszárnyakat két pár szervomotor vezérli, amelyek rövid, egyenes huzalrudakkal vannak a szárnyban elhelyezve. A szárnyfeleket két karbon csőcsatlakozó köti össze; a szárnyfelek repülés közbeni kioldását a szárny alsó oldalán található rögzítőcsavarok megakadályozzák.

A klasszikus elrendezésű farokfelületek EPO-ból vannak öntve, és drótkábel-vezetőkkel vezérelhetők. A magassági kormányt ismét karbon peremmel erősítették meg.

Az alapváltozatú modell repülésére való felkészülés csak a farokfelületek rögzítését (közepes másodperces ragasztóval való ragasztás), a szárnyfelek kihajtását és a meghajtó akkumulátor csatlakoztatását foglalja magában. A csűrők, a kormánylapát, a magassági kormány és a motor fordulatszáma szabályozható.

A modell irányításához legalább egy négycsatornás távirányítóra lesz szükséged (ha megelégszel a csűrők, a kormánylapát és a magassági kormány vezérlésével), de a modell képességeinek teljes kihasználásához ajánlott legalább egy hatcsatornás számítógépes távirányítót használni (ebben az esetben a szervomotorok...).ek Y-kábellel csatlakoznak a vevőegység egyik csatornájához), vagy még jobb, ha legalább egy hétcsatornásat, amely lehetővé teszi az összes szervomotor külön-külön történő csatlakoztatását és beállítását.

A Bravus 2400 tápellátásához egy háromcellás, legalább 2600 mAh kapacitású, 11,1 V-os LiPo akkumulátorra lesz szükséged. A modell könnyedén „hordoz” három cellát, egészen kb. 3300 mAh-ig.

A BRAVUS 2400-at közepesen haladó pilótáknak tervezték - bárkinek, aki csak szórakozni szeretne a repülésben egy erős termikrepülővel. A kézikönyv egy részletes táblázatot tartalmaz az összes oldalkormány ajánlott kitérésével, így megismerkedhetsz a repülőgép haladó beállításával a csűrőkkel és a fékszárnyakkal, megtudhatod, hogy melyek a jó repülési módok, amelyek nagyobb felhajtóerőt biztosítanak a termikben való körözéshez, vagy éppen ellenkezőleg, megnövelt áthatolást a következő felfelé irányuló légáramlat gyors megtalálásához. A motor teljesítménye elegendő a folyamatos emelkedéshez kb. 30-40°-os szögben, így a termik vadászatához szükséges magasságra való emelkedés egyáltalán nem tart sokáig! A BRAVUS 2400 érzékenyen reagál még a gyenge termikekre is, és még enyhébb körülmények között sem téved el a lejtőn. A szabályozott fékszárnyakkal, repülési módokkal és a pillangófékkel pedig teljesen más a helyzet!


Az ARF készlet tartalma: EPO öntött törzs felszerelt AC motorral, 9x7"-os összecsukható légcsavar, 50A-es sebességszabályozó és 2 szervomotor, EPO öntött szárny 4 beépített szervomotorral, EPO farokfelületek, 2 karboncső szárnycsatlakozó, valamint építési és repülési útmutató.

Figyelmeztetés

A pilóta nélküli rendszerekről és a harmadik országbeli pilóta nélküli rendszerek üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet, valamint a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nehezebb vagy személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt tartalmazó pilóta nélküli légi járművek (klasszikus légi járművek, multikopterek, drónok) üzemeltetőit és pilótáit regisztrálni kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információkat itt talál: Drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja

Fesztávolság [mm] 2385
Hossz [mm] 1105
Súly [g] 1300–1360
Szárnyfelület [ dm² ] 31.1
Szabályozott funkciók S, V, K(2), M, F(2)
Építési nehézség S0, S1
Pilótavezetési nehézség P2

Meghajtó és RC berendezések:

Motor * RAY C2836-850
Szabályozó * RAY G2 R-50SB
Propeller *összecsukható 9x7"-os lapokkal
Akkumulátor RAY G4 11.1V 2700mAh
Szervo *6x
RC készlet min. 7 számítógépes csatorna
*) Az ARF készlet része
PELIKAN
PE_VLPEL9001

Megadott referenciák

ean13
9890100018491
Hozzászólások (0)
Egyelőre nincs vásárlói vélemény.
INGYENES SZÁLLÍTÁS A kiszállítás 36 000Ft-ot meghaladó rendelés esetén INGYENES
RC SZERVIZ Biztosítjuk az RC modellek garancia utáni szervizelését.
Szívesen segítünk Bízza profikra új modellje kiválasztását!
MÁR 20 ÉVE ÖNÖKKEL! Nagyon értékeljük, hogy velünk tartanak.